محمدحسین قربانی گفت:

وزیر پیشنهادی وزارت علوم باید خود را از فتنه ۸۸ مبرا کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی وزارت علوم باید خود را از فتنه مبرا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی وزارت علوم باید خود را از فتنه مبرا کند.ghorbani (22)

محمدحسین قربانی درباره وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت علوم اظهار کرد: رایزنی‌های خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در معرفی وزیر پیشنهادی قبلی این همدلی و همراهی وجود نداشت، افزود: انتظار می‌رود دولت صدای مجلس را بشنود و به دغدغه‌های به حق نمایندگان توجه کند.

سخنگوی گروه بهداشت و درمان مجلس گفت: به وزیر پیشنهادی توصیه می‌کنم در نشست‌های فردی و گروهی که با اعضای کمیسیون‌های مجلس دارد و برنامه‌هایی که مطرح می‌کند نمایندگان را قانع و نگاه خود را از فتنه مبرا کند.

وی با اشاره به دو فراکسیون قوی اصولگرایان و رهروان ولایت در مجلس، تصریح کرد: اکثریت مجلس جزو فراکسیون رهروان ولایت هستند و با توجه به مشغله‌ای که داشتم تاکنون با این گروه درباره وزیر پیشنهادی ملاقاتی نداشته‌ام.

قربانی با تاکید بر اینکه دانش‌آشتیانی باید خود را از قضایای فتنه ۸۸ تبرئه و مبرا کند، یادآور شد: اگر وزیر پیشنهادی جزو سران و دست‌اندرکاران فتنه بود که باور داریم نیست، می‌توان مجلس را قانع کرد که به وی رای اعتماد دهند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی به دفاع موثر نمایندگان در صحن علنی از وزیر پیشنهادی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از موارد دفاع موثر به حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: امیدواریم رئیس جمهور با حضور خود در صحن  علنی با مطالب واقع‌بینانه در دو بعد توانمندی دانش‌آشتیانی و برنامه‌های وی و شفافیت در امور فتنه را برای نمایندگان مشخص کند.

قربانی درباره حکم حکومتی برای وزارت علوم و آموزش عالی که در محافل سیاسی کشور مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کاری که به سادگی برطرف می‌شود به بحث حکم حکومتی کشیده نشود اگر چه حکم حکومتی نیز یکی از راهکارهاست.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share