والیبال ایران تحریم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا میزبانی جام جهانی نوجوانان از ایران پس گرفته شد. این بخشی از پروژه اعمال تحریم های سیاسی علیه والیبال ایران است.  میزبانی بازی های جام جهانی نوجوانان که به منظور تشویق فدراسیون ایران برای پیشرفت و توسعه والیبال به کشورمان داده شده بود با بهانه ای واهی پس گرفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا میزبانی جام جهانی نوجوانان از ایران پس گرفته شد. این بخشی از پروژه اعمال تحریم های سیاسی علیه والیبال ایران است.

14-10-2-14452812 میزبانی بازی های جام جهانی نوجوانان که به منظور تشویق فدراسیون ایران برای پیشرفت و توسعه والیبال به کشورمان داده شده بود با بهانه ای واهی پس گرفته شد تا آرژانتین باری دیگر میزبان این بازی ها باشد. فدراسیون جهانی با فشار گروهی از کشورهای اروپایی به سرکردگی اتریش بازداشت یک دختر ایرانی را بهانه کرده و این اتفاق را به والیبال ربط می دهد درحالی که مسئولان فدراسیون ایران در بررسی های شان به این نتیجه رسیدند بازداشت فرد مذکور به دلایل دیگری بوده که ارتباطی با والیبال نداشته است . همین اتفاق اما بهانه ای شده تا فدراسیون جهانی دست به تحریم هایی علیه والیبال ایران بزند که یکی از آنها بازپس گیری میزبانی بازی های جهانی است. آنها تهدید کرده اند به ایران اجازه میزبانی بازیهایش در لیگ جهانی را هم نمی دهند . این درحالی است که مسئولان فدراسیون والیبال و دستگاه دیپلماسی خارجی ایران به شدت در پی حل این مشکل هستند.
/خبرآنلاین

Share