واقعه نگاری سفر پرحاشیه هنرمندان به برزیل+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «حاشیه=شایعه» یا «برزیل» عنوان فیلمی است که به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. این فیلم که توسط سیدجواد هاشمی کارگردانی شده است واقعه نگاری سفر پرحاشیه تعدادی از هنرمندان به برزیل است. صراط: در این فیلم که به تازگی تیزرهای تبلیغاتی آن نیز از طریق محصولات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «حاشیه=شایعه» یا «برزیل» عنوان فیلمی است که به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. این فیلم که توسط سیدجواد هاشمی کارگردانی شده است واقعه نگاری سفر پرحاشیه تعدادی از هنرمندان به برزیل است.
صراط: در این فیلم که به تازگی تیزرهای تبلیغاتی آن نیز از طریق محصولات شبکه خانگی پخش شده است، بخشهایی ناشنیده از آنچه بر هنرمندان در سفر به برزیل همزمان با جام جهانی ۲۰۱۴ گذشته است روایت شده است.سیدجواد هاشمی برای افزایش حس کنجکاوی مخاطبان نسبت به این فیلم سعی کرده در تیزری که برای “برزیل” تدارک دیده شده بخشی از عصبیت هنرمندان حاضر در این سفر را به نمایش بگذارد.

در بخشی از این تیزر رضا یزدانی خواننده را در حالی می بینیم که خطاب به رفقایش میگوید که فقط برای ضبط کلیپش به برزیل آمده و با بقیه کاری ندارد.
133053_999

 امیرحسین صدیق با مخاطب قرار دادن جواد هاشمی از این میگوید که چرا باید در یک سفر تفریحی اول صبح از خواب بیدار شود و چرا باید به توصیه های آنها مبنی بر خرید نکردن و در فلان جا ظاهر نشدن گوش کند. صدیق با بیانی صریح این را هم می گوید که دیگر توهین مستقیم به شخص خودش را تحمل نمیکند.
133047_699

مهران غفوریان درباره عصبانیت خود در جایی از سفر توضیح میدهد که چون به او متلک انداخته اند او نیز عصبانی شده و داد و فریاد کرده است!
133054_757

مهراب قاسم خانی به گلایه از مطالبی اشاره میکند که در فضای اجتماعی برای او نوشته اند و در این مطالب به او توهین کرده اند.
133054_757

سام درخشانی خطاب به دوربین جواد هاشمی میگوید از این به بعد بدون هماهنگی هیچ کس عکسی از او در فضای مجازی قرار ندهد چون این کار اخلاقی نیست.
133048_267

فاطمه گودرزی در جایی از این تیزر با تعجب خود از برخورد لیدرتورشان با او حرف زده و می گوید اولین باری بود که دیده یک لیدر با او این طور حرف میزند.
133050_142

در جایی از فیلم محمدرضا شریفی نیا در حالی که در حال صرف غذاست خطاب به سوال جواد هاشمی که انگار درباره شایعات از او می پرسد اظهار میدارد که برخی صحبت اضافه می کنند.
133055_805

نرگس محمدی بازیگر “ستایش” هم با انتقاد از حرف و حدیثهای شکل گرفته درباره این سفر این را می گوید که نباید آنچه در یک سفر تفریحی رخ میدهد به کسی ربط داشته باشد.

 133051_193

محسن تنابنده بازیگر “نقی” پایتخت هم درباره مشکلاتش با هم اتاقی خود می گوید؛ این هم اتاقی برخلاف تنابنده شبها دیر می خوابد و به تفریحاتی علاقه دارد که تنابنده به آنها علاقه ندارد.
133049_733

فیلم “برزیل” در حالی بناست بعد از ایام سوگواری سالار شهیدان به شبکه خانگی عرضه شود که ساختار روایی آن به شکل مستندهای واقعه نگارانه است و حتی بخشهایی از گزارشهای تلویزیونی درباره حضور هنرمندان در برزیل نیز در این مستند مورد استفاده قرار گرفته است.
/lمیزان

Share