قهرمانی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا عنوان کرد

هیچ کس تاکنون در خصوص شهرداری لاهیجان با من مذاکره نکرده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،قهرمانی ابراز داشت: تاکنون هیچ احدی با بنده در خصوص شهرداری لاهیجان صحبتی نکرده است اما مدتی پیش چند تن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت با من در خصوص شهرداری این شهر صحبت کرده بودند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته خبری در رسانه های استان به نقل از ابراهیم مهربان رییس شورای اسلامی لاهیجان منتشر شد مبنی بر اینکه استاندار سابق گیلان آقای قهرمانی چابک گزینه اصلی شهرداری لاهیجان می باشد.

File_2257_41962در همین خصوص خبرنگار دیارمیرزا طی تماس تلفنی با روح الله قهرمانی چابک این موضوع رو از ایشان سوال نمود که وی ابراز داشت تاکنون هیچ احدی با بنده در خصوص شهرداری لاهیجان صحبتی نکرده است اما مدتی پیش چند تن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت با من در خصوص شهرداری این شهر صحبت کرده بودند که من همان زمان به این عزیزان عرض کردم که  بدلیل ملاحظاتی که دارم نمی توانم در خدمت این دوستان باشم.
این به این معنا نیست که شهرداری برای بنده کوچک است .خدمت کردن به مردم در هرجایی که باشد توفیق است , اما بنده بدلیل ملاحظاتی که دارم احساس می کنم در جای دیگری می توانم خدمت بیشتری به هم استانی ها و همشهریان عزیزم انجام بدهم.

قهرمانی چابک در پایان از توجه رسانه ها تشکر کرد و عنوان نمود که خدمت به هم استانی های عزیزم حلاوتی داشته که هرگز از ذهنم پاک نمی شود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share