نماینده مردم رشت در نشست با هنرمندان

هنرمندان برای دلشان زندگی می کنند و این ارزشمند است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست هم اندیشی جمعی از هنرمندان استان گیلان با مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور تنی چند از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شب گذشته برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست هم اندیشی جمعی از هنرمندان استان گیلان با مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور تنی چند از معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شب گذشته برگزار شد.

FILE488_exposureنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان اظهار داشت:از اینکه در جمع  شما هنرمندان هستم بسیار خرسندم و به این موضوع افتخار می کنم.
جعفرزاده با بیان اینکه سخن گفتن در جمع هنرمندان بسیار سخت است تصریح کرد:امشب شب سختی است. اساتید در اینجا حضور دارند و این امر کمی حرف‌زدن را برای من سخت کرده است.
وی با اشاره به اینکه شما هنرمندان برای دلتان زندگی می کنید اضافه کرد: این نوع زندگی یک ارزش است و دارای لذتی خاص است و من به این موضوع غبطه می خورم.
جعفرزاده در ادامه افزود:ما مسئولان می توانیم با کم‌کردن فاصله ها به شما هنرمندان کمک نماییم.اما شما هنرمندان بخاطر خصلت ذاتی تان به ما نزدیک نمی شوید و درخواست های بجا و بحق خودتان را به ما نمی گویید.
وی در پایان با قدردانی از حضور هنرمندان اظهار کرد:هنر در عمق وجود شما قرار دارد و امیدوارم در آینده کارهای دیگری داشته باشید.متاسفانه در حوزه فرهنگ و هنر شاهد کم کاری بوده ایم.
گفتنی است در این دیدار رضا میرمعنوی پیشکسوت تئاتر ,کارشناس ارشد نمایش و استاد دانشگاه,حمیدرضا علیزاده کارگردان نمایش و دانشجوی رشته ی هنر , هومن میرمعنوی بازیگر, نویسنده ,کارگردان و فیلمساز , دکتر افشین عموزاده لیچائی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان , کاظم فلاحی پیشکسوت هنر ,سید وحید فخر موسوی کارگردان و بازیگر,امید ژاله کارشناس ارشد هنرهای تجسمی,مهدی سجودی خوشنویس,محمدرضا معینی فیلمساز , الوند رضازاده مستندساز و عکاس , انوش نصر کارشناس ارشد بازیگری, و …, حضور داشتند و به بیان دغدغه های خود درمورد فرهنگ و هنر گیلان پرداختند.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی
FILE466_exposure
FILE343_exposure FILE344_exposureFILE585 FILE365_exposureFILE379_exposure FILE400_exposure FILE366_exposure FILE450_exposure FILE429_exposure FILE456_exposure  FILE582_exposureFILE496_exposure

Share