امام جمعه شهرستان بندرانزلی

هرجا درخششی هست رد و نشانی از روحیه بسیجی هم هست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز جمعه گفت: د رکشوری که روحیه بسیجی حرف اول را می زند،هیچ تحریم و توطئه ای کارگر نیست.

shams_8987اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز جمعه گفت: درکشوری که روحیه بسیجی حرف اول را می زند،هیچ تحریم و توطئه ای کارگر نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجوادشمس الدین در خطبه های نمازعبادی سیاسی این هفته انزلی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: درکشوری که رهبری مدیر،مدبر وخبیردارد و تمامی قشرهای آن پایبند به آرمان بسیج اند،همواره چون دژی استوار محافظ نظام و ارزشهای والای اسلامی خواهند بود.
وی با یاداوری شکل گیری بسیج که با ابتکار و فرمان داهیانه امام راحل (ره) صورت گرفت افزود:بسیج از متن مردم انقلابی در روزهای پر التهاب پس از پیروزی انقلاب،کشور را ازگروهک های بدخواه و خودفروخته مصون نگه داشت .
وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس نقش بسیجیان در تمامی امور مثال زدنی بود و امروز نیز هرجا درخششی در کسب افتخارعلمی و فنی هست،رد و نشانی ازبسیج وبسیجی رویت می شود.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین اظهار کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معیار بسیجی بودن به عملکرد است آن هم عملکردی که درجهت اعتلای میهنمان باشد؛لذا تمام دلسوزان و تلاشگران کشور بسیجی محسوب می شوند و لو آنکه نشان این نهاد را نداشته باشند.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: مقام معظم رهبری،تیم مذاکره کننده ایران را فرزندان انقلاب خوانده اند و یقینا کسی که فرزند انقلاب باشد،بسیجی است.ما برای تمام عزیزانی که درعرصه دیپلماسی درشرایط سخت و حساس کنونی فعال هستند ازخداوند متعال قدرت،قوت،درایت ومقاومت مسئلت داریم.
خطیب جمعه انزلی تاکید کرد: مردم ما با سابقه بدعهدی اجانب آشنایند لذا از تیم مذاکره کننده انتظارمی رود کمافی السابق خطوط قرمزهسته ای را پاس بدارند و آنچنانکه رهبری نیز فرموده اند تا بسیج هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
گفتنی است به مناسبت در پیش بودن هفته بسیج سرهنگ علیرضامسرور فرمانده سپاه بندرانزلی بعنوان سخنران قبل از خطبه پیرامون اهمیت و توانمندی بسیج و فعالیتهای بسیج شهرستان انزلی سخنانی را نمود.

Share