هجوم نیروهای امنیتی بحرین به عزاداران حسینی و تخریب مرقد فرزند امام کاظم(ع)به دست داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیروهای امنیتی بحرین با هجوم به عزاداران ، سیاه پوشی  وبنرهای مخصوص محرم الحرام در بحرین به اقامه شعائر حسینی توهین کردند. شهرهای سدره – سلماباد – راس رمان  و الجفیر شاهد درگیری ها و اهانت های مختلف نیروهای نظامی آل خلیفه و اهانت به عزاداران حسینی بود . […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیروهای امنیتی بحرین با هجوم به عزاداران ، سیاه پوشی  وبنرهای مخصوص محرم الحرام در بحرین به اقامه شعائر حسینی توهین کردند.

2014102603شهرهای سدره – سلماباد – راس رمان  و الجفیر شاهد درگیری ها و اهانت های مختلف نیروهای نظامی آل خلیفه و اهانت به عزاداران حسینی بود .

نیروهای بحرین با پشتیبانی علمای وهابی که انها را به این اعمال تشویق می کنند به ترساندن و ارعاب شهروندان شیعه بحرین می پردازند.

با وجود گزارشها و اخبار مربوط از این اعمال غیر انسانی وضد شیعی در بحرین وآشکار شدن اعمال غیر انسانی ال خلیفه  این رژیم همچنان به کارهای تخریبی وضد انسانیت خود در حق شهروندان شیعه بحرین ادامه می دهند.

تخریب مرقد فرزند امام موسی کاظم (ع) به دست داعش

2014102502تروریست های داعش در تازه ترین جنایت خود مرقد محمد بن موسی کاظم (علیهما السلام) در شرق تکریت مرکز استان صلاح الدین را منفجر کردند.

بر اساس گفته منابع آگاه ، داعش برای منفجر کردن مرقد امام “محمد الدری” فرزند امام موسی کاظم (علیهما السلام) از بسته های انفجاری استفاده کرده است . این مرقد در مرکز شهر “الدور” در ۲۵ کیلومتری تکریت واقع است.

این اقدام داعش خشم اهالی منطقه را که در مناسبات مختلف اقدام به برگزاری مراسم در مرقد مذکور می کردند ، بر انگیخته است.

داعش تا کنون چندین حسینیه، ضریح و مسجد را در  عراق و به ویژه در شهر موصل منفجر کرده است. مراقد پیامبران یونس، شیث و دانیال (علیهم السلام) ازجمله آنها هستند

Share