توسط افراد ناشناس صورت گرفت

هتک حرمت به آرامگاه مادر شهید در فومن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شب گذشته حاشیه قبر مادر شهید صادق فدایی در آرامستان پوریایی ولی روستای کمامردخ فومن توسط افراد ناشناس کنده کاری شده و این کنده کاری ها موجب تخریب آرامگاه این مادر شهید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال نیوز,شب گذشته حاشیه قبر مادر شهید صادق فدایی در آرامستان پوریایی ولی روستای کمامردخ فومن توسط افراد ناشناس کنده کاری شده و این کنده کاری ها موجب تخریب آرامگاه این مادر شهید شد.

nabsh-ghabrیکی از افراد آگاه از بیرون ریخته شدن استخوانهای مادر شهید توسط این افراد خبر داد.

انگیزه این افراد که حاشیه آرامگاه را تا عمق بیشتر از نیم متر حفر کرده اند مشخص نشده است اما یکی از احتمالات ممکن حفر با انگیزه کشف عتیقه جات بوده است.

وقایع رخ داده شده درباره آرامگاه مادر شهید فدایی موجب ناراحتی و دلخوری خانواده شهید شده است.

یکی از اعضای خانواده شهید نیز درباره پر نمودن حفره ایجاد شده بدون حضور اعضای خانواده این مادر شهید گلایه کرد و گفت: این انتظار از مقامات قضایی شهرستان وجود داشت که به یکی از اعضای خانواده مادر شهید در این باره اطلاع رسانی میشد تا ابهامی برای خانواده بوجود نمی آمد.

وی افزود: مقامات قضایی و آگاهی شهرستان فومن باید درباره اینکه آیا این افراد قصد اهانت به مادر شهید داشته اند یا خیر اطلاع رسانی شفافی داشته باشد تا مردم بدانند انگیزه این افراد ناشناس بوده است؟

Share