نصب پرچم یا حسین(ع) در غوطه شرقی دمشق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درگیری ها بین تروریستهای مسلح و گروهک های هم پیمان آنها از یک طرف و ارتش سوریه و حزب الله و مجاهدین شیعه از طرف دیگر در غوطه شرقی دمشق در جریان است. نیروهای ارتش سوریه در منطقه دیرالعصافیر در غوطه شرقی پیشروی های خوبی داشته اند و نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درگیری ها بین تروریستهای مسلح و گروهک های هم پیمان آنها از یک طرف و ارتش سوریه و حزب الله hosdfو مجاهدین شیعه از طرف دیگر در غوطه شرقی دمشق در جریان است.
نیروهای ارتش سوریه در منطقه دیرالعصافیر در غوطه شرقی پیشروی های خوبی داشته اند و نیروهای شیعه پرچم یا حسین (ع) را در این منطقه برافراشتند.
همچنین درگیریهای شدیدی از منطقه جمعیت الزهرا بین مسلحین ازبکی و چچنی از یک طرف و ارتش سوریه ، حزب الله و سایر نیروهای متحد از طرف دیگر گزارش شده است.
تروریستهای مسلح برای کم کردن فشار از جبهه های ملاح و مزارع دورالزیتون دست به شروع عملیاتی در این منطقه زده اند و هجوم گسترده ای به منطقه جمعیت زهرا از چندین محور ترتیب داده بودند

محورهای اصلی درگیری پیرامون میدان “مالیه” ، کاخ دادگستری سابق ، مخابرات جویه  و مسجد رسول اعظم جریان داشت که بحمدالله نیروهای ارتش و متحدینش موفق شدند هجوم مسلحین را دفع کنند.
daesh64781508342553754_o-620x443

Share