احمدناطق نوری:

ناطق بازیچه هیچ جناحی نمی شود و بنا ندارد در انتخابات شرکت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقای ناطق بازیچه هیچ جناح و گروهی نمی‌شود. ایشان فرد مستقلی است. این طور هم نیست که داغ و تند و تیز در جناح و گروهی قرار گرفته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه اعتماد پرسشها و پاسخهای زیر را در مصاحبه با احمدناطق نوری درج کرده است:

اصولگرایان معتقدند که اصلاح‌طلبان آقای ناطق را به نفع خودشان مصادره کرده‌اند. ایشان نظرشان در این مورد چیست؟

ali-akbar-nategh-nuriآقای ناطق بازیچه هیچ جناح و گروهی نمی‌شود. ایشان فرد مستقلی است. این طور هم نیست که داغ و تند و تیز در جناح و گروهی قرار گرفته باشد. اگر می‌خواهید آقای ناطق را بشناسید رفتار سیاسی ایشان را در مجلس چهارم و پنجم مطالعه کنید. همیشه رفتار اعتدالی داشته و دارند و مواضع و رفتار سیاسی‌شان تغییری نمی‌کند.

به هر حال آقای ناطق در مدت اخیر و بعد از دلخوری‌هایی که بین ایشان و اصولگرایان به وجود آمد به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر شدند. تفسیر شما از این نزدیکی سیاسی چیست؟

ایشان اصلاح‌طلبی است که می‌خواهد اصول را پیاده کند و اصولگرایی است که به انجام اصلاحات اعتقاد دارد. ایشان به بازی‌های سیاسی روز اهمیت نمی‌دهد و در اندیشه‌های بزرگ دیگری است.

صحبت‌هایی که در مورد ائتلاف هاشمی، خاتمی و ناطق برای انتخابات مجلس دهم وجود دارد. آیا احتمال تشکیل چنین ائتلافی وجود دارد؟

احتمال هر چیزی وجود دارد. گرچه هیچ کدام هنوز در این مورد صحبت قطعی نداشته‌اند.

با این تفاسیر برای انتخابات مجلس همان‌طور که خودشان هم گفته‌اند، نمی‌آیند؟

قبلا هم این سوال را جواب دادم. ایشان بنا ندارد در هیچ انتخاباتی شرکت کند. برادرم به دنبال تحمیل خود به مردم نیست. اگرچه این روزها مردم علاقه دارند ایشان بیاید اما تا آنجایی که اطلاع دارم تصمیم‌شان بر ورود نکردن به انتخابات است.

Share