نوار ناکامی قوی سپید انزلی ادامه دارد

ملوان بندرانزلی به هیچ تیمی «نه» نمی گوید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با شکست های پیاپی برابر حریفان همچنان قعرنشین جدول باشد.

malavanاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با شکست های پیاپی برابر حریفان همچنان قعرنشین جدول باشد.

نفت در این بازی از دقیقه ۸ و در پی اخراج دروازه بانش ۱۰ نفره برابر ملوان بازی می کرد اما در پایان موفق شد میهمانش را با شکست بدرقه کند.

میلاد سلیمان فلاح دقیقه ۴۹ و فرزاد محمدی دقیقه ۸۳و۱+۹۰ برای نفت مسجد سلیمان و محسن یوسفی دقیقه ۷۴و۸۷ برای ملوان بندرانزلی در این دیدار گل زنی کردند.

تیم ملوان سه بازی اخیر خود را به حریفان واگذار کرده است و درحالیکه ۱۵ هفته از رقابت های لیگ برتر را سپری کرده ایم تنها با ۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

گفتنی است مسیلوویچ در چهار بازی که هدایت قوی سپید انزلی را برعهده گرفته است متحمل سه شکست و یک تساوی شده و نتوانسته نوار ناکامی ملوان در دوران نصرت ایراندوست را پاره کند.با این وضعیت باید منتظر ماند و دید مدیریت باشگاه آیا همچنان به این مربی مونته نگرویی اعتماد خواهد کرد.

Share