در نشست با قائم مقام بنياد شهيد

معرفی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان صبح امروز در نشست قائم مقام بنیاد شهید با حضور استاندار معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان صبح امروز در نشست قائم مقام بنیاد شهید با حضور استاندار معرفی شد.

 در نشست دکتر حسین انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و حجت الاسلام و المسلمین ابطحی مدیر کل بازرسی این نهاد با دکتر نجفی، با قدردانی از زحمات احمد اسماعیلی، ابراهیم طاهرنژاد به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.jpg2550

استاندار گیلان در این نشست با اشاره به سابقه درخشان مردم گیلان در فرهنگ ایثار و شهادت گفت : گیلانیان به رغم محدودیت وسعت سرزمینی و جمعیت کمتر در دوران دفاع مقدس حماسه آفرین ش  دند و این حماسه آفرینی افتخاری ارزشمند برای این استان محسوب می‌شود.

دکتر نجفی با اشاره مقام دوم استان گیلان در ساماندهی گلزار شهداء در کشور به ساخت مرکز فرهنگی و محصور شدن گلزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت : گلزارهای شهدا مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تسریع در ساخت این مرکز از خواسته‌های ما است.

استاندار گیلان با بیان اینکه حل دغدغه‌ی اشتغال استان همواره مد نظر وی بوده است گفت : در این بخش اشتغال فرزندان شهداء و جامعه‌ی ایثارگری نیز دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد : خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تمام وجودشان را برای مردم و انقلاب و اسلام گذاشتند و ما نیز موظفیم در خدمت آنان باشیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست با قدردانی از زحمات مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، مدیر کل جدید این بنیاد را از نیروهای باتجربه، خوب و فعال عنوان کرد که سابقه‌ی فعالیت در گیلان را داشته است.

سردار دکتر حسین انصاری، با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی مرکز فرهنگی و توان بخشی رشت از استاندار گیلان خواستار کمک به ساخت این مرکز شد.

 DSC00376 DSC00377 DSC00379

Share