آغاز تغییرات در سازمان چای

معاون جدید بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای کشور معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع ومعارفه معاونان قدیم وجدید بازاریابی وتنظیم بازارسازمان چای کشوربا حضوررئیس سازمان،معاونان ومدیران ستادی و همچنین روسای ادارات شهرستانها درسالن اجتماعات سازمان چای کشوربرگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع ومعارفه معاونان قدیم وجدید بازاریابی وتنظیم بازارسازمان چای کشوربا حضوررئیس سازمان،معاونان ومدیران ستادی و همچنین روسای ادارات شهرستانها درسالن اجتماعات سازمان چای کشور برگزار شد.
ف5رئیس سازمان چای کشور در این مراسم گفت:وظیفه ذاتی ما بعنوان دست اندرکاران چای کشور این است که برای چای کار کنیم و لذا تیمی که هم اکنون در سازمان چای کشور هستند کاردان تر ودلسوزتر به صنعت چای می باشند.
دکتر محمدولی روزبهان افزود:انتظار من از کارشناسان سازمان چای این است تا با ارائه راهکار و طرح وبرنامه ،ایده های مان را به مسئولان تصمیم گیر بقبولانیم.
وی گفت: باتوجه به ماموریتی که ساز مان چای دارد تهیه یک طرح جامع و کامل ازباغ تا رسیدن چای به دست مصرف کننده   در دستور کار ما می باشد.
روزبهان اظهار داشت:در تک تک مسایل مربوط به صنعت چای باید برنامه داشته باشیم و درمورد چای یک سوابقی از گذشته داریم که یکسری مثبت ویکسری منفی است که باید تلاش کنیم از سوابق مثبت آن بهره گیریم.
رئیس سازمان چای کشور تاکیدکرد:ما در سازمان چای فقط دنبال مسایل فنی نیستیم بلکه درکنارمسایل فنی دنبال کارهای فرهنگی و تبلیغات و برندسازی نیزبرای چای هستیم که برای ما برگشتن اعتماد مردم به چای ایرانی  اصل است.
وی گفت:مابه دنبال شرایطی هستیم وضعیت چای ایرانی را به یک جایگاه مطلوب برسانیم که نقشش را بعنوان یک محصول وکالای اقتصادی ایفا نماید.
وی همچنین به بحث تغییرات درسازمانها اشاره کرد وآن را امری طبیعی وضروری دانست وافزود:تغییرات به این معنا نیست که عیب وایرادی است بلکه تزریق تفکرو نیروی جدیداست.
وی گفت:آقای  مهندس فردصفاری زحمت زیادی کشیدند درشرایطی که بعداز انحلال بود تلاش کردند انشاءا…درجای دیگری از نظراتشان استفاده خواهیم کرد.
وی مهندس گودرز خردادپور معاون جدیدبازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای را ازنیروهای قدیمی سازمان یادکردند که در سمت معاونت فنی و همچنین مدیریت اداره چای رشت خدمت کرده اند و انتظار دارم از نظرات کارشناسان سازمان و این معاونت دربهبودروند استفاده کنند.
وی گفت:هم اکنون نیاز است با رویکرد جدید در بحث بازاریابی وتنظیم بازار ورود کنیم ودربحث چای سنواتی که معضلات زیادی را بوجود آورده دقت بیشتری داشته باشند.
دکتر روزبهان تاکید کرد:با توجه به اینکه ورود چای سنواتی به بازار اثرمنفی درفروش چای تولیدی سال گذاشته است  تمام تمهیدات لازم برای عدم ورود چای سنواتی  به بازارداخلی بکار گرفته شود.

مهندس مجیدفردصفاری معاون قدیم بازاریابی و تنظیم بازارسازمان چای کشوراز همکاران سازمان چای کشور درطول تصدی دوران خدمت دراین سمت تقدیروتشکرکرد.
وی گفت:برایم بسی افتخاربودکه درزمان مسئولیتم این معاونت درسازمان چای شکل گرفت وبا همکاری شما توانستیم اهدافمان را پیش ببریم.

مهندس گودرز خردادپور معاون جدیدبازاریابی و تنظیم بازارسازمان چای کشور در مراسم معارفه اش گفت: چای سنواتی مشکل چندین ساله در کشور ماست و پتکی برسرچای ایرانی است.
وی گفت:امیدوارم با کمک  تجاروبازار وهمچنین سایر دست اندرکاران این مشکل را حل نماییم.
وی بهزراعی باغات چای را عامل بالا بردن کیفیت چای داخلی  یادکرد و افزود:باید این سطح زیرکشت را حفظ کنیم وبرای افزایش سطح  کشت  در آینده برنامه ریزی کنیم.
مهندس خردادپور خاطرنشان کرد: با انجام یکسری کارها وبرنامه ها و همچنین تبلیغاتی که انجام خواهیم داد امیدواریم چای ایرانی به جایگاه واقعی خودبرسد .
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات آقای مهندس فردصفاری ، مهندس گودرز خردادپور بعنوان معاون جدیدبازاریابی وتنظیم بازار سازمان چای کشور به حاضران معرفی شد.
ف2 ف6 ف7 ف8

Share