رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت

مسئولان استان بیشتر از ما نگرانند/نصایح بزرگان را به فال نیک می گیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس صابر افزود: می‌دانیم که مسئولان استان بیشتر از ما نگران هستند و توصیه‌ها و فرمایشات آنان را به فال نیک می‌گیریم.

saber19363740به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس صابر، رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در شصت و هشتیمن جلسه عادی شورای اسلامی این شهرستان که عصر امروز(۲۵ آبان) در محل این شورا در رشت برگزار شد، با اشاره به انتقادات نماینده ولی فقیه در گیلان در نماز جمعه این هفته رشت، اظهار کرد: این اظهارات نشان می‌دهد که مسئولان گیلان دغدغه مدیریت شهری دارند.

وی افزود: می‌دانیم که مسئولان استان بیشتر از ما نگران هستند و توصیه‌ها و فرمایشات آنان را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه می‌دانیم که مسئولان استان بیش از اعضای شورای شهر نگران شهر هستند، افزود: فرمایشات و توصیه‌های بزرگان گیلان را به فال نیک می‌گیریم و در برنامه ریزی‌های بعدی از توصیه های آنان استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در خصوص انتخاب شهردار رشت نیز اعلام کرد: انتخاب شهردار رشت در هفته‌های آتی در دستور کار جدی شورای اسلامی شهر رشت قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از شهروندان رشت که شرایط آنها متناسب با آیین نامه‌های انتخاب شهردار بوده برای احراز پست شهردار، اعلام آمادگی کرده‌اند.

صابر تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از هفته‌های آتی برنامه‌های افراد واجد شرایط را بررسی کرده و شهردار رشت را انتخاب می‌کنند.

گفتنی است، آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت درباره برکناری شهردار رشت و بدون شهردار اداره شدن این شهرستان انتقاداتی مطرح کرده بود.

/شبستان

Share