پس از قطع کامل علائم حیاتی

«مرتضی پاشایی»در بیمارستان بهمن تهران درگذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی پاشایی که بیش از یک سال با سرطان معده دست و پنجه نرم می‌کرد، دقایقی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران پس از قطع کامل علائم حیاتی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی پاشایی دقایقی پیش پس از قطع علا کامل علائم حیاتی، درگذشت.
morteza-pashaei-www.iransit.com-01 این خواننده که بیش از یک سال با سرطان معده دست و پنجه نرم می‌کرد، دقایقی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران پس از قطع کامل علائم حیاتی دار فانی را وداع گفت.
دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده در این باره گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»
وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»
توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری‌اش حرف می‌زد و می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می‌کنم.»
/موسیقی ما

Share