فرمانده هوافضای سپاه

مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی به پرواز درآمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده‌ی نیروی هوافضای سپاه گفت: مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی پروازی شده وبه زودی فیلم‌های پرواز آن برای مردم به نمایش در می‌آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده‌ی نیروی هوافضای سپاه گفت: مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی پروازی شده وبه زودی فیلم‌های پرواز آن برای مردم به نمایش در می‌آید.

 13930819000113_PhotoAامیر علی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم اظهار کرد: اگر زحمات تهرانی مقدم نبود ما امروز شاهد اقتدار نظام نبودیم. او اگر در دوران دفاع مقدس و پس از پایان جنگ به تکالیف خود عمل نمی‌کرد کشور امروز این اقتدار و امنیت را نداشت.

وی در ادامه افزود: شهید تهرانی مقدم چه در دوران امام و چه پس از آن به تکالیفی که ولی فقیه تعیین کرده بود، عمل می‌کرد. وی پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز وظایف خود را رها نکرد.

وی همچنین گفت: شهید تهرانی‌مقدم آتش پشتیبانی از توپخانه تا برد ۲ هزار کیلومتر را بومی کرد. اگر تهرانی مقدم به خوبی عمل نمی‌کرد ما شاهد ذلت کشور و تحمیل ترکمنچای دیگر بودیم. وی همچنین شاگردان خوبی هم تربیت کرد که اکنون این شاگردان راه او را ادامه می دهند و در این مسیر ما پس از شهادت تهرانی مقدم با خللی مواجه نشدیم.

فرمانده هوافضای سپاه نیز در ادامه همچنین گفت: شهید تهرانی مقدم پروژه‌های مختلفی را دنبال می‌کرد که این پروژه‌ها محقق شده و بعضی از آنها هم در دست پیگیری است به طور مثال در بخش موشک صاحب دریا و موشک هرمز ۱ و ۲ ما شاهد بودیم که این پروژه ها به نتیجه رسیده و عملیاتی شده است و سایر پروژه‌ها نیز در حال تحقق است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: عملی نشدن شعارهای دشمنان نشانگر توان خوب کشور ماست. دشمن اکنون می‌گوید درباره موشک بالستیک مذاکره کنیم در حالیکه اگر آنها می‌توانستند این توان را از بین می‌بردند.

وی در پایان افزود: توان موشکی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.
/ایسنا

Share