نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس

مخالفان دانش آشتیانی نمی‌توانند بگویند او سواد ندارد و تازه کار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس اظهار داشت:مخالفان دانش آشتیانی دیگر نمی‌توانند بگویند او سواد ندارد، مدیریت نداشته و تازه وارد میدان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس با اشاره به معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: نمایندگان در مورد رفتار دانش ‌آشتیانی در انتخابات گذشته و اینکه پیش از راه‌اندازی بسیج دانشجویی مخالف بوده، می‌پرسند اما توضیحات دانش آشتیانی درباره این موضوع‌ها را باید شنید.

nadimi123وی ادامه داد: مخالفان دانش آشتیانی دیگر نمی‌توانند بگویند او سواد ندارد، مدیریت نداشته و تازه وارد میدان شده است بنابراین اگر نمایندگان موارد مذکور را خوب بشنوند به دانش آشتیانی رای می‌دهند.

ندیمی با تاکید براینکه باید بپذیریم در ادبیات سیاسی رای اعتماد موضوعی به عنوان فتنه آمده است، بیان کرد: فتنه یکی از خط‌کش‌هایی است که نمایندگان وزرا را با آن اندازه‌گیری می‌کنند./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

 

Share