نایب رییس مجلس شورای اسلامی در فومن

مجلس آماده همکاری با دولت و آشتیانی تجارب مدیریتی خوبی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی که از سوی دولت بعنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شده، تجارب مدیریتی خوبی دارد و از یک ظرفیت قابل قبولی از نظر تجارب مدیریتی بهره مند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی که از سوی دولت بعنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شده، تجارب مدیریتی خوبی دارد و از یک ظرفیت قابل قبولی از نظر تجارب مدیریتی بهره مند است.

IMG-20141114-WA0007حجت الاسلام و المسلمین ‘سید محمدحسن ابوترابی فرد’ جمعه شب در حاشیه سفر به استان گیلان بیان کرد: تعامل مجلس و دولت در رای اعتماد به کابینه دکتر روحانی مشخص شده و مجلس نشان داده که در بالاترین سطح تعامل، آماده همکاری با دولت است.

وی افزود: نمایندگان مجلس در هفته های اخیر در سوال از وزرای نیرو و امور اقتصادی و دارایی، علیرغم دغدغه های جدی نسبت به مباحث آب شرب و آب کشاورزی کشور و مسائل اقتصادی، با نگاه به اینکه دولت اراده جدی برای برون رفت از مشکلات دارد، برخورد کردند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: در پایان این جلسه، وزیر نیرو پس از پاسخ به سوال نمایندگان از رای مثبت آنان و اقناع نمایندگان خانه ملت اظهار تشکر کرد و همین طور نماینده ای که از وزیر اقتصاد سوال پرسید، گفت که از پاسخ قانع شدم و نیازی به رای گیری در مجلس نداریم.

وی این رویکرد تعاملی را نگاه مجلس شورای اسلامی خواند و اضافه کرد: حضور مجلس در کنار دولت و حمایت نمایندگان از وزاری دولت دکتر روحانی در روزهای اخیر نیز دیده شده است.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با عنایت به تاکیدات رهبری بر همراهی و تعامل قوای سه گانه آیا این همراهی و تعامل در هنگام معرفی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری متبلور می شود، گفت: درباره وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و یا هر وزارتخانه دیگری باید دولت با تعامل با کمیسیون های مربوطه برای رسیدن به یک تصمیم مشترک حرکت کند و در نتیجه از بالاترین سطح حمایت و همراهی مجلس برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: منتظر هستیم که ببینیم در روز اخذ رای اعتماد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از برنامه وزیر پیشنهادی علوم اقناع می شوند یا نه.

وی تصریح کرد: برنامه وزیر از سوی مجلس دیده خواهد شد و وزیر پیشنهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات از برنامه خود دفاع می کند و بنده توصیه داشتم با فراکسیون های مجلس دیدار و گفت و گو کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ‘سید محمد حسن ابوترابی فرد’ نایب رییس مجلس شورای اسلامی جمعه شب در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت زائر عرفه کربلای حسینی طلبه شهیده حاجیه خانم ‘زهرا دقیقی خداشهری’ در مسجد جامع شهر فومن سخنرانی کرد.
/ایرنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share