لاهوتی:اینکه نقص فنی علت سقوط هواپیما آنتونوف اعلام شود دلیل قانع کننده ای نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قصور و کوتاهی مسئولان در اعلام شفاف دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف مشهود است، گفت: بر اساس ماده ۴۹ آئین نامه داخلی مجلس سوال از وزیرراه و شهرسازی در دستور کار قرارگرفته و آخوندی باید به این دغدغه نمایندگان پاسخ قانع کننده دهد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قصور و کوتاهی مسئولان در اعلام شفاف دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف مشهود است، گفت: بر اساس ماده ۴۹ آئین نامه داخلی مجلس سوال از وزیرراه و شهرسازی در دستور کار قرارگرفته و آخوندی باید به این دغدغه نمایندگان پاسخ قانع کننده دهد.
lahooti_8733 (1)مهرداد لاهوتی در مورد آخرین اخبار مربوط به حادثه سقوط هواپیمای آنتونوف و برخورد با مقصران این حادثه، گفت: مسئولان در مورد بررسی و تشریح دلایل این حادثه هم مانند سایر حوادث کوتاهی و قصور کرده و از کنار این حادثه هم به سادگی عبور کردند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سقوط آنتونوف با سایر موضوعات متفاوت است چرا که این اتفاق از قبل پیش یبنی شده بود و بارها نسبت به استاندارد نبودن هواپیمای آنتونوف هشدار داده بودیم اما متاسفانه مسئولان توجه نکردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حال اینکه سازمان هواپیمایی اعلام کرده نقص فنی علت سقوط هواپیما بوده مطلب تازه و دلیل قانع کننده ای نیست که آنها کشف و اعلام کرده باشند چرا که پیش از این هشدارهای لازم در مورد استاندارد نبودن آنتونوف داده شده و حتی سقوط این هواپیما پیش بینی شده بود.

لاهوتی با انتقاد از اینکه قصور و کوتاهی وزارت راه و شهرسازی درمورد اعلام دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف کاملا مشهود است، ادامه داد: وقت تلف کردن  دراین باره بی فایده است و باید وزیر راه و شهرسازی با حضور در صحن علنی مجلس به سوال نمایندگان پاسخ دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران  بر اساس ماده ۴۹ آئین نامه داخلی مجلس سوال از وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار قرارداده است، گفت: بر این اساس آخوندی باید با حضور در صحن علنی مجلس به سوال نمایندگان در مورد دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف پاسخ دهد./خانه ملت

Share