جعفرزاده با اعلام از هم پاشیدگی فراکسیون رهروان ولایت

فراکسیون صدای ملت تشکیل می شود/مشکل مردم چیز دیگری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون صدای ملت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون صدای ملت در آینده نزدیک خبر داد.

jafarz1_origغلامعلی جعفرزاده با انتقاد از عملکرد ضعیف فراکسیون رهروان ولایت به ویژه در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم دولت یازدهم، اظهار کرد: با توجه به اینکه فراکسیون رهروان ولایت بسیار نامنسجم در این زمینه عمل کرده قطعا فراکسیون صدای ملت تشکیل خواهد شد.

وی افزود: آرای نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم نشان داد که فراکسیون رهروان ولایت از هم پاشیده و قدرت جمع کردن آرا را ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۷۰ تا ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس تحت هر شرایطی با مردم هستند و دغدغه اصلی مردم را پیگیری می‌کنند لذا فراکسیون صدای ملت و در آینده حزب صدای ملت تشکیل خواهد شد چرا که ما شاهد ضعف عملکرد فراکسیون رهروان ولایت بودیم و دیدیم که این فراکسیون قدرت جمع کردن آرای اعضای خود را ندارد.

وی فقر، بیکاری،‌ رکود و تورم را مشکل اصلی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مشکل مردم چیز دیگری است نه انتخاب وزیر و آرای مجلس به وزیر پیشنهادی علوم نشان داده نمایندگان نتوانستند صدای ملت را بشنوند بنابراین لازم است فراکسیون صدای ملت برای رساندن صدای واقعی ملت تشکیل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت‌هایی که پیش از این برای تشکیل یک فراکسیون سیاسی جدید در مجلس وجود داشت، اظهار کرد: زمانی می‌توانستند فراکسیون را منسجم کنند اما الان این توانایی را ندارند و ظاهرا قدرت جمع کردن فراکسیون در توان آقای جلالی نیست./ایسنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share