علی امیدوار: تنها درمانگاه شبانه‌روزی رحیم آباد شب‌ها تعطیل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد رودسر با بیان اینکه تنها درمانگاه شبانه‌روزی این شهر شب‌ها تعطیل است و خدمات نمی‌دهد، گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات اساسی در حوزه بهداشت و درمان یکی از مطالبات به‌حق مردم رحیم‌آباد است. علی امیدوار امروز با اشاره به کمبود امکانات درمانی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد رودسر با بیان اینکه تنها درمانگاه شبانه‌روزی این شهر شب‌ها تعطیل است و خدمات نمی‌دهد، گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات اساسی در حوزه بهداشت و درمان یکی از مطالبات به‌حق مردم رحیم‌آباد است.

bimarestanعلی امیدوار امروز با اشاره به کمبود امکانات درمانی و بهداشتی در رحیم‌آباد اظهار کرد: توجه و رسیدگی به حوزه بهداشت و درمان که با جان و سلامتی مردم سر و کار دارد بسیار مهم است.

وی با انتقاد از عدم خدمات‌رسانی تنها درمانگاه شبانه‌روزی رحیم‌آباد در ساعات تعطیل به ویژه در طول شب، افزود: با توجه به اینکه این درمانگاه شبانه‌روزی است اما عملاً کشیک شبانه ندارد و بیماران با مراجعه در طول شب به این درمانگاه با بسته بودن در آن مواجه می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد ادامه داد: حتی تاکسی تلفنی‌های شهر رحیم‌آباد در شب پاسخگوی مشتریان خود نیستند.

وی با اشاره به محروم بودن رحیم‌آباد تصریح کرد: در صورتی که مردم در شب نیازمند پزشک باشند نمی‌دانند باید به کجا مراجعه کنند زیرا در شب هیچ پزشکی و درمانگاهی پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

امیدوار وضعیت فعلی را در شأن مردم شهر رحیم‌آباد ندانست و یادآور شد: توجه به مشکلات اساسی حوزه بهداشت و درمان از مطالبات به حق مردم رحیم‌آباد است.

وی با اشاره به تازه تاسیس بودن ساختمان درمانگاه شهر رحیم‌آباد گفت: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقاضا داریم نسبت به افزایش تجهیزات و امکانات این درمانگاه برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی به مردم همکاری بیشتری داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد رودسر اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی در برطرف شدن مشکلات درمانی مردم منطقه که موجب نارضایتی مردم شده، امری ضروری است.

وی از مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اماکن خواست تا نظارت دقیق‌تری بر عملکرد تاکسی‌های تلفنی به‌ویژه در شب داشته باشند.

/فارس

Share