در گفتگو با دیارمیرزا

علت قطعی طولانی مدت برق ساغریسازان رشت اعلام شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تعدادی از شهروندان محله ی ساغریسازان رشت در تماس با تحریریه دیارمیرزا از قطع چندین ساعته برق ساغریسازان از ساعات آغازین صبح امروز خبر دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تعدادی از شهروندان محله ی ساغریسازان رشت در تماس با تحریریه دیارمیرزا از قطع چندین ساعته برق ساغریسازان از ساعات آغازین صبح امروز خبر دادند.oonternet-1275330527507

این شهرودان اظهار داشتند: برق منطقه ساغریسازان رشت از حدود هفت ساعت پیش تا کنون قطع می باشد و زندگی روزمره ما مختل شده است با نبود برق آب هم قطع می باشد و قطع و وصل ثانیه ای برق موجب آسیب رساندن به وسایل ما شده است.

در همین رابطه مسئول روابط عمومی توزیع نیروی برق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا ،علت قطعی برق در محله ساغریسازان رشت را شرایط جوی و بارندگی های طولانی مدت در چند مدت اخیر اعلام کرد و گفت: نفوذ آب به ترانس کابل فشار قوی و اتصالی آن باعث قطع شدن برق این منطقه شده است.

وی همچنین اعلام کرد:طبق تماس های انجام شده با واحد فنی مستقر در منطقه این مشکل تا حدود ساعت ۱۵ عصر امروز برطرف خواهد شد و جای نگرانی برای شهروندان این منطقه وجود ندارد.

Share