حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور

عاملان جنایت اسید پاشی اصفهان به اشد مجازات می رسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دادستان کل کشور گفت: تبلیغات رسانه‌های بیگانه و بعضی از غفلت‌ها در درون کشور باعث شد افرادی با هدف ناامن جلوه دادن ایران اسلامی بر این جنایت دامن بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دادستان کل کشور با اشاره به موج سواری دشمن در جنایت اسید پاشی اصفهان گفت: تبلیغات رسانه‌های بیگانه و بعضی از غفلت‌ها در درون کشور باعث شد افرادی با هدف ناامن جلوه دادن ایران اسلامی بر این جنایت دامن بزنند.rehlate emam - 14 khordad (36)

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در جریان اسیدپاشی همچنان که تاکنون گزارش شده است افراد مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار گفتند و تحقیقات بوسیله نیروهای قضایی و دادستان مرکز استان اصفهان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: دادستان اصفهان ستادی با شرکت مسوولان بسیجی، امنیتی و انتظامی در رابطه با پیگیری این جنایت تشکیل داده است و کار را با جدیت دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: تلاش داریم فردی که این جنایت را مرتکب شده است یا افرادی که در این رابطه دخیل هستند بر اساس قانون به مجازات قانونی و شرعی خود برسند.

دادستان کل کشور با اشاره به موج سواری دشمن در جنایت اسید پاشی اصفهان گفت: تبلیغات رسانه‌های بیگانه و بعضی از غفلت‌ها در درون کشور باعث شد افرادی با هدف ناامن جلوه دادن ایران اسلامی بر این جنایت دامن بزنند.

رئیسی افزود: دشمن باید بداند که همه با هر سلیقه سیاسی و هر دیدگاهی این حرکت را یک جنایت غیر قابل گذشت می‌دانند و معتقد به برخورد هستند و به طور قطع هم این برخورد صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسوولان دادستانی و ماموران انتظامی و امنیتی در اصفهان به دنبال شناسایی و دستگیری عاملان جنایت اسیدپاشی هستند و نتایج هم به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در رابطه با برخورد با عاملان ناامنی در سیستان و بلوچستان گفت: گزارش که دادگستری استان همواره به مردم می‌دهد حکایت از آن دارد که پرونده مجرمان در دست پیگیری است و با به قطعیت رسیدن نوع مجازات و برخورد، آخرین وضعیت به اطلاع عموم می‌رسد.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروز اراده و تصمیم مسوولان قضایی در کشور این است که به هیچ عنوان به قاچاقچیان مواد مخدر، اخلال‌کنندگان در امنیت و افراد شرور اجازه آمدن به میدان ندهند و با تمام نیرو و توان در مقابل هر گونه شرارت و ناامنی در کشور ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات تروریستی و هرگونه ناامنی نسبت به کارکنان، مردم عادی، مرزنشینان و مرزبانان جنایت، جرم و اخلال در امنیت کشور به حساب می‌آید گفت: دستگاه قضا، کارکنان بخش دادسرای و دادگاه‌های کشور و استان مصمم به برخورد با عاملان اقدام ناامنی و جنایات تروریستی هستند./ایرنا

Share