طهمورث لاهوتی بیان کرد:تامین زیر ساختها مهمترین نیاز شهرکها و نواحی صنعتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تامین زیر ساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی از مهمترین وظایف این مجموعه تلقی می شود.  طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تامین زیر ساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی از مهمترین وظایف این مجموعه تلقی می شود.

lahooti02 طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکها و نواحی صنعتی عمل کنند ، ولی طی جلسلت متعدد با مسئولین استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی هستیم .

وی در ادامه افزود : تامین زیر ساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی از مهمترین وظایف مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان می باشد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

طهمورث لاهوتی اشکوری در پایان اظهار کرد: طی نشست مقدماتی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بانک صنعت و معدن به منظور راه اندازی بانک صنایع کوچک که جزو اساسنامه این بانک می باشد می تواند کمک مناسبی به صنایع کوچک به ویژه شهرستان ها و مناطق محروم باشد .

Share