«صرفجو» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با صدور حکم حجت‌الاسلام قلی‌زاده رئیس سازمان سما کشور، «سید موسی صرفجو» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت شد. دبیر شورای سیاستگذاری سما گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد این شهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با صدور حکم حجت‌الاسلام قلی‌زاده رئیس سازمان سما کشور، «سید موسی صرفجو» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت شد.

entesab3دبیر شورای سیاستگذاری سما گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد این شهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل درونی یک سازمان نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: با انجام کار گروهی و تیمی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و شالوده کار گروهی اعتماد است.

علیرضا آزادبر با بیان اینکه با اخلاق‌مداری می‌شود در قلب مردم نفوذ کرد و ماندگار شد، افزود: در کنار آن می‌توان با عقلانیت درست تصمیم گرفت.

وی مدیریت همگام با مشورت را مشارکت و عقلانیت دانست و تصریح کرد: این امر موجب موفقیت مدیریت می‌شود.

این مسئول آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت را یکی از بزرگ‌ترین آموزشکده‌های سما کشور و استان دانست و برای سید موسی صرفجو در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

رئیس جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: تمام تحولات و پیشرفت‌های دانشکده سما در کشور و استان مدیون تلاش‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان آن است.

سید موسی صرفجو، بالا بودن کیفیت آموزشی و تربیت نیروهای جوان و متخصص همراه با رشد سازمانی و اخلاق‌مداری کارکنان را از افتخارات دانشکده سما واحد رشت دانست.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، دانشکده سما واحد رشت در افق ۱۴۱۴ باید بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز آموزش عالی و فرهنگی در استان و کشور شود.

در این مراسم علیرضا آزادبر دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما استان گیلان حکم صرفجو که توسط قلی‌زاده رئیس سازمان سما کشور صادر شده بود را به وی اعطا کرد.

آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت با جمعیت دانشجویی بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ نفر بزرگ‌ترین مرکز آموزشی و فرهنگی سما گیلان است.

/فارس

Share