فرمانده سپاه قدس گیلان

شبکه‌های ماهواره‌ای ام‌الفساد دنیای امروز هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور به آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: شبکه‌های ماهواره‌ای ام‌الفساد دنیای امروز محسوب می‌شوند و بی‌غیرتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده ،مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: از سه سال گذشته یکی از عرصه‌های بسیار گسترده بسیج موضوع‌های بصیرتی و تربیتی است.13930826000864_PhotoA

وی از به‌کارگیری ۱۰۰ نفر روحانی در حلقه‌های صالحین بسیج گیلان خبر داد و افزود: یک‌چهارم جمعیت گیلان حضور فعال در بسیج دارند.

محسن‌زاده با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی، بیان کرد: ویژگی گردشگرپذیری از موضوع‌های مهم فرهنگی در گیلان است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به جلوگیری از پیشروی دشمن در عرصه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت:  بسیجیان به این اندازه اکتفا نکرده و در عرصه فرهنگی علیه دشمن تهاجم می‌کند.

*شبکه‌های ماهواره‌ای ام‌الفساد دنیای امروز

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور به آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: شبکه‌های ماهواره‌ای ام‌الفساد دنیای امروز محسوب می‌شوند و بی‌غیرتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

هامون محمدی از اجرای طرح مقابله با «دجال‌واره» در بسیج خبر داد و افزود: بسیج در گام هشتم طرح مذکور است و خودکنترلی مبنی بر نگاه نکردن به شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه را ترویج می‌کند.

وی با اشاره به آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای در موارد قضایی و حقوقی، تصریح کرد: بسیج حقوقدانان در مورد مذکور ورود کرده و همایش علمی در این مورد در گیلان برگزار می‌شود.

محمدی مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای با برخوردهای اغنایی و ایجابی را امکانپذیر خواند و بیان کرد: حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه سخنران ویژه همایش آسیب‌های ماهواره‌ای در گیلان است.

*بهره‌گیری از نخبگان برای آگاهی‌سازی آسیب‌های ماهواره‌ای

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در دیدار مذکور خواستار بهره‌گیری از علما، نخبگان و استادان دانشگاه مبنی بر آگاهی‌سازی از آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه شد و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای باید استمرار داشته باشد./فارس

Share