حفظ یا جدایی برخی بازیکنان

سیاست عجیب و منحصر به فرد باشگاه ملوان!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از شکست ملوان از استقلال،رضا الماسی رییس هیات مدیره ملوان طی مصاحبه ای تلویحا« از به پایان رسیدن سرمربیگری نصرت ایراندوست دراین تیم سخن گفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از شکست ملوان از استقلال،رضا الماسی رییس هیات مدیره ملوان طی مصاحبه ای تلویحا« از به پایان رسیدن سرمربیگری نصرت ایراندوست دراین تیم سخن گفت. ظاهرا« هیات مدیره ملوان انتظار داشت خود malavanایراندوست بعلت کسب نتایج ضعیف استعفا دهد تا باشگاه مجبور به پرداخت تمام مبلغ قرارداد وی نگردد. امری که محقق نشد تا سرانجام ایراندوست درپست تشریفاتی مدیرفنی بکار گمارده شده و باشگاه ملزم به پرداخت کل مبلغ قرارداد وی گردد.
چندی پیش و پس از قرار گرفتن نام اولادی در فهرست مازاد نیز مسوولین باشگاه از دادن فرصتی دوباره به وی سخن گفتند درحالیکه گفته میشد مبلغ بالای قرارداد اولادی دلیل اصلی این فرصت دوباره است و باشگاه تمایل دارد این بازیکن بابخشیدن و یا توافق بر سر باقیمانده مبلغ قرارداد ازتیم جدا شود. اتفاقی که تاکنون نیفتاده و بعید است بیفتد!
درتازه ترین مورد ازاین دست،امروز الماسی در پاسخ به شایعه جدایی جلال رافخایی در نیم فصل وجلسه هفته آینده وی با محجوب گفت :باشگاه ملوان به رافخایی نیاز دارد.
با توجه به حضور آرش افشین وجذب یک فروارد خارجی در نیم فصل به نظرمی رسد ملوانی ها تمایلی به حفظ مهاجم کم فروغ این فصل خود نداشته و منتظرند خود رافخایی از تیم جدا شود تا بازهم در هزینه ها صرفجویی کرده باشند!
باید دید که آیا تیمی خواهان رافخایی هست و وی ازملوان جدا خواهد شد یا به مانند ایراندوست و اولادی برای گرفتن تمام مبلغ قراردادش حتی به بهای نیمکت نشینی تا پایان فصل درملوان می ماند؟

Share