سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک خودرو در سازمان منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک خودرو از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد. رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات  سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام خبر راه اندازی سامانه  یکپارچه خدمات الکترونیک خودرو از سوی این سازمان اظهار داشت: در راستای تکمیل خدمات دولت الکترونیک از سوی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک خودرو از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات  سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام خبر راه اندازی سامانه  یکپارچه خدمات الکترونیک خودرو از سوی این سازمان اظهار داشت: در راستای تکمیل خدمات دولت الکترونیک از سوی این سازمان، سامانه مزبور مورد بهره برداری قرار گرفته است.

SamaneKhodro2مهدی گلدوست با بیان اینکه سامانه یکپارچه خودرو بمنظور انجام و اجرای کلیه فرایندهای مربوط به خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی اجرایی شده، گفت: امکان انجام کلیه امور و فرآیندهای مرتبط با خرید و فروش خودرو با پلاک منطقه در فضای اینترنت و تجمیع فعالیتهای اداری خدماتی که از سوی معاونت اقتصادی سازمان، امور مالی، گمرک ایران، موسسه راهگشا، بیمه، شرکتهای وارد کننده، GPS و . . . ارائه می شوند از جمله ویژگیهای این سامانه است.

وی اضافه کرد: این پرتال مشتمل بر لینکهای ارتباطی فرمهای مورد نیاز، اطلاعیه های سایت شماره گذاری، ورود به سامانه و تماس با ما می باشد که از طریق این سامانه تمامی فرمهای مورد نیاز، اطلاعیه ها، مراحل اداری و فرایندهای مربوط به شماره گذاری خودروهای خارجی با پلاک منطقه از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص قابل دسترسی و انجام می باشند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، تجمیع و تمرکز مسیرهای انجام امور اداری مرتبط با خودرو و ارائه خدمات بهینه از سوی این سازمان از جمله دلایل راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک یکپارچه خودرو منطقه آزاد انزلی است

Share