رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان

سارقان احشام در شهرستان صومعه سرا دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارقان احشام در شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان با هشت فقره سرقت ، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارقان احشام در شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان با هشت فقره سرقت ، شناسایی و دستگیر شدند.

81382877-6070808رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر سه شنبه در این باره گفت: درپی افزایش وقوع سرقت احشام در صومعه سرا، موضوع به طور ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی افزود: کارآگاهان با تشکیل اکیپ های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت، پس از تجمیع پرونده های ارجاعی، دلایل و مستندات پیرامون شیوه و شگرد سارقان را جمع آوری و با توجه به نحوه و زمان وقوع، از سریالی بودن سرقت ها اطمینان یافتند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی رد پایی از یک سارق سابقه دار کشف و اطلاع حاصل کردند که سارقان قصد دارند در یکی از روستاهای اطراف شهرستان صومعه سرا سرقت انجام دهند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه سارقان در حین سرقت احشام دستگیر شدند، بیان داشت: کارآگاهان با توقیف دو دستگاه خودروی پراید و نیسان سارقان، دو راس گاو سرقتی کشف کردند.

وی با اعلام اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت که شامل ۲۱ راس دام بوده، اعتراف کردند؛ ارزش اقتصادی دام های سرقتی را ۴۲۳ میلیون ریال ذکر کرد.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه سه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم مشهود بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند./ایرنا

Share