رییس جمهور از چه کامپیوتری استفاده می‌کند؟+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از آی تی رسانه، ابتدا با کمک تصویری که از دفتر کار وی در اختیار داشتیم و کامپیوتر ایشان در آن عکس خودنمایی می‌کرد، این انگیزه در ما به وجود آمد. در نگاه اول می‌توان به این پی‌برد که کامپیوتر حسن روحانی در دفترکارش از نوع All-in-one است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از آی تی رسانه، ابتدا با کمک تصویری که از دفتر کار وی در اختیار داشتیم و کامپیوتر ایشان در آن عکس خودنمایی می‌کرد، این انگیزه در ما به وجود آمد. در نگاه اول می‌توان به این پی‌برد که کامپیوتر حسن روحانی در دفترکارش از نوع All-in-one است و با نگاهی نزدیک‌تر می‌توان به نام کمپانی سازنده آن یعنی msi نیز پی‌برد.
در این خصوص شاید دکتر روحانی بهتر اظهار نظر کنند اما شکل قاب و پایه‌های دستگاه ما را به سوی سری ۲۰۸۱ کمپانی msi سوق می‌دهد. این سری از ۵ کامپیوتر تشکیل شده است که مشخصات داخلی آن‌ها چندان تفاوتی با یکدیگر نمی‌کنند (به جز کارت گرافیک و پردازنده).
president president-pc-msi
به احتمال زیاد کامپوتر حسن روحانی از ۸ گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک ۱ گیگابایتی و صفحه نمایش ۲۰ اینچی با دقت ۹۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

همچنین ایشان قادر هستند تا اطلاعات مورد نیاز خود را در هارد یک ترابایتی دستگاه جای دهند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درایو نوری، وب کم، کارت خوان، wi-fi، پورت USB2.0 و پورت USB3.0 اشاره کرد. سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز ویندوز ۷ است.

حدود قیمتی سری ۲۱۸۰ کمپانی msi مابین ۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳.۲۰۰.۰۰۰ هزار تومان است که بر اساس مشخصات داخلی متغیر هستند.

Share