یک عضو شورا خبررداد

روسای دو کمیسیون جدید شورای شهر انزلی انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو جوان شورای اسلامی شهر بندرانزلی از انتخاب دو عضو کمسیون سرمایه گذاری ، گردشگری، محیط زیست و کمیسیون ترافیک خبر داد تا طلسم خبری شورای شهر انزلی شکسته شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرانجام بعد از گذشت حدود دو ماه خبری از جلسات غیر علنی شورای اسلامی شهر Shora9بندرانزلی منتشر شد و عضو جوان شورای اسلامی شهر بندرانزلی از انتخاب دو عضو کمسیون سرمایه گذاری ، گردشگری، محیط زیست و کمیسیون ترافیک خبر داد تا طلسم خبری شورای شهر انزلی شکسته شود.
امیر احمدی فرد گفت: با توجه به مشکلات گردشگری و جذب سرمایه گذار و مشکلات ترافیکی امروز دو کمیسیون گردشگری و ترافیک به کمیسیونهای شورا اضافه شد.
وی با بیان اینکه این جلسه ۸ ساعته با حضور شهردارانزلی برگزار می شد افزود: به تشخیص اعضا، بنده به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، گردشگری و محیط زیست و مهندس آفتابی نیز به عنوان رئیس کمیسیون ترافیک انتخاب شدیم.
عضو جوان شورای اسلامی شهر بندرانزلی در پاسخ به سوال خبرنگار انزلی کلاب که تکلیف جلسات علنی شورا چه خواهد شد گفت: گاها تصمیماتی در شورا گرفته می شود که نباید رسانه ای شود و امروز نیز با توجه به همین موضوع جلسه مربوطه غیر علنی برگزار شد، اما همانطور که مطلع هستید بنده از روز اول به برگزاری جلسات علنی اصرار داشته و دارم و قطعا مطمئن باشید جلسات بعدی شورا علنی خواهد بود.
/انزلی کلاب

Share