مخصوص گوشی و تبلت

سامانه اطلاع رسانی منطقه آزاد انزلی برای سیستم عامل اندروید+دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی اقدام به طراحی و عرضه سامانه نرم افزاری اطلاع رسانی منطقه آزاد انزلی مخصوص تلفن همراه هوشمند و تبلت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی اقدام به طراحی و عرضه سامانه نرم افزاری اطلاع رسانی  منطقه آزاد انزلی مخصوص تلفن همراه هوشمند و تبلت نمود.

samanehاین سامانه دارای بخش های خدمات منطقه آزاد انزلی، درباره منطقه، آخرین اخبار و پیام می باشد که در حال حاضر بر روی سیستم عامل اندروید(Android) قابل نصب و راه اندازی می باشد.

در بخش خدمات این سامانه، منوهای اقتصاد و سرمایه گذاری، اطلاعات خودرو، جاذبه ها و بازرگانی وجود داشته که کاربر می تواند از طریق دسترسی به هریک از گزینه ها اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورد.

در بخش اخبار منطقه، آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با این منطقه، اطلاع رسانی شده و در بخش درباره منطقه آزاد انزلی نیز علاقمندان با مواردی چون تاریخچه و روند شکل گیری، منطقه آزاد انزلی و محدوده آن آشنا می شوند.

در آخرین بخش، کاربران این سامانه از آخرین اطلاعیه های مرتبط با حوزه های کاری مرتبط با سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان و ساکنین محدوده منطقه و … آگاه می گردند.

بنابراین گزارش هم اکنون سامانه مزبور از منوی خدمات الکترونیک پرتال سازمان با آدرس www.anzalifz.ir  قابل دریافت بوده و مقرر است در آینده نزدیک از طریق مارکتهای داخلی در اختیار عموم قرار گیرد و همچنین در جهت پوشش بیشتر، توسعه سامانه مذکور جهت اجرا روی سیستم های عامل windows phone  و iOS در برنامه های اجرایی سازمان قرار دارد.

توسعه ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی با ارباب رجوع و سرمایه گذاران این منطقه در اقصی نقاط جهان، در هر زمان و مکان ممکن، بهره گیری از ظرفیتهای ارتباطی تلفن های هوشمند و تبلت در کنار تسهیل و تسریع در اطلاع رسانی به علاقمندان از جمله مهمترین اهداف طراحی و ساخت سامانه مذکور می باشد.

دانلود سامانه نرم افزاری منطقه آزاد انزلی مخصوص تلفن همراه هوشمند و تبلت

Share