رانندگی مدیر منصوب رهبر معظم انقلاب در گیلان+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به استان گیلان به همراه استاندار از باغات زیتون رودبار بازدید به عمل آوردند. از حواشی جالب توجه این بازدید رانندگی محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور بود که بدون راننده شخصی و محافظ در این سفر حضور داشت. محمد […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به استان گیلان به همراه استاندار از باغات زیتون رودبار بازدید به عمل آوردند.
از حواشی جالب توجه این بازدید رانندگی محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور بود که بدون راننده شخصی و محافظ در این سفر حضور داشت.
محمد سعیدی‌کیا در تیرماه ۹۳ با حکم مقام معظم رهبری به عنوان رییس بنیاد مستضعفان منصوب شد.وی سابقه چهار دوره وزارت در دولت های مختلف جمهوری اسلامی را دارد و همواره به عنوان مدیر ساده زیست شناخته می شود.

از دستاوردهای سفر سعیدی کیا می توان به سرمایه گذاری در ۴۰۰ هکتار زمین برای توسعه باغات زیتون رودبار,سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در زمین ۲۰۰ هکتاری دامداری در منطقه صومعه سرا ,بازگشت به کار بخشی از کارگران سیمان لوشان,تامین سیمان مورد نیاز جهت اصلاح و تعریض محور سیاهکل – دیلمان,اشکورات، رودبار و پیرکوه اشاره کرد.

IMG_9100 IMG_9103 IMG_9105 IMG_9106 IMG_9108 IMG_9109

Share