دو خبر کوتاه از کمیته امداد استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی همکاری و مساعدت فرماندار ، بخشدار ، شهردار و اداره راه ، مسکن و شهرسازی آستانه اشرفیه با کمیته امداد این شهرستان ، ۶۰ کامیون شن جهت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آستانه اشرفیه اختصاص یافت . قنبرنژاد مدیر کمیته امداد آستانه اشرفیه ضمن تقدیر […]

مدیر آستانه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی همکاری و مساعدت فرماندار ، بخشدار ، شهردار و اداره راه ، مسکن و شهرسازی آستانه اشرفیه با کمیته امداد این شهرستان ، ۶۰ کامیون شن جهت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آستانه اشرفیه اختصاص یافت .
قنبرنژاد مدیر کمیته امداد آستانه اشرفیه ضمن تقدیر از کلیه مدیران که در امر خدمت رسانی بهتر به نیازمندان با این نهاد همکاری و مساعدت داشته و دارند گفت: با همت و هماهنگی فرماندار شهرستان با سایر ادارات در یاری رساندن به محرومان خصوصا رفع مشکل مسکن برای نیازمندان تعداد ۶۰ کامیون شن تحویل کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه شد و تعداد ۴۰ کامیون دیگر نیز درمرحله دوم تحویل خواهد شد .
وی با بیان اینکه ارزش این ۶۰ کامیون شن ۱۵۰میلیون ریال بوده است از همه مسئولین و بویژه نیکوکاران خواست تا در جهت ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان همکاری و همراهی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مساعدت بیش از ۴۱۹ میلیون ریال به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در لاهیجان

مدیر کمیته امداد امام خمینی لاهیجان خبر داد : در هفته گذشته مبلغ ۴۱۹ میلیون و۷۵۰ هزار ریال هزینه تحصیلی به ۱۲۰ نمدیر لاهیجانفر از دانشجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شد .

 بازگیر با بیان اینکه همچنین در این مدت به ۴۲۹ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این شهرستان نیز مبلغ ۴۲ میلیون و ۲۷۷ هزار ریال از محل جشن عاطفه ها مساعدت شده است افزود: به ۱۰۳ نفر از دانش آموزان هم مبلغ ۱۹۵ میلیون ریال از محل کمک های مردمی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه اخیر سه نفر از نیکو کاران لاهیجان مبلغ ۲۲ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به یکی از نوعروسان تحت پوشش این شهرستان اهداء کرده اند گفت: از سوی یکی دیگر از نیکوکاران نیز در قالب خرید وسایل منزل به یکی از ایتام تحت حمایت لاهیجان مساعدت شد.

Share