دعوت از مستند سازان برای حضور در همایش شیرخوارگان حسینی (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) که در اولین جمعه محرم ( ۹ آبان ) در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می گردد ، میزبان مستند سازانی خواهد بود که ارتباط عمیق معنوی مادران و شیرخوارگان گیلانی را در قاب دوربین بصورت مستند به تصویر کشند. رضا ثقتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) که در اولین جمعه محرم ( ۹ آبان ) در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می گردد ، میزبان مستند سازانی خواهد بود که ارتباط عمیق معنوی مادران و شیرخوارگان گیلانی را در قاب دوربین بصورت مستند به تصویر کشند.
titleرضا ثقتی ، مسوول هیأت روضات الحسین (ع) شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : ابزار هنر علی الخصوص هنر فیلم و عکس یکی از بهترین ابزارهایی است که می تواند در انتقال مفاهیم دینی به ویژه فرهنگ عاشورا به ما کمک شایان توجه ای نماید.
ایشان با ابراز امیدواری از حضور مستند سازان در هشتمین همایش شیرخوارگان حسینی اعلام نمود که فیلم سازان می توانند آثار خود را تا پایان ماه محرم به ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی واقع در گلسار ، جنب مسجد امام رضا (ع) ، شماره ۱۱۴ تحویل نمایند تا پس از داوری به آثار منتخب جوایزی به رسم یادبود اهداء گردد.
همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی رشت ، بزرگترین اجتماع عزاداران حسینی در این موضوع و در گیلان می باشد که هر ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

Share