فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی

دستگیری اعضای باند سرقت منازل در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی از متلاشی شدن و دستگیری اعضای باند سرقت منازل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی از متلاشی شدن و دستگیری اعضای باند سرقت منازل در این شهرستان خبر داد.

81366003-6041840سرهنگ پاسدار هرمز عشقی عصر دوشنبه در تشریح این خبر گفت : بدنبال وقوع سرقت از منازل با شیوه ای هم سان ، کارآگاهان پلیس شهرستان بطور ویژه موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی گفت: با بررسی و کنترل مجرمان با سابقه ، فردی با هویت د.م شناسایی که در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد و نامبرده دراظهاراتش ، ضمن معرفی دو همدست دیگرش به انجام شش فقره سرقت اعتراف کرد .

عشقی گفت : با بازسازی صحنه تمامی سرقتها ، چهار نفر مالخر نیز در ارتباط با این پرونده شناسایی و دستگیر شدند و اموال مسروقه شامل مواردی چون تلویزیون LED، لپ تاپ ، تبلت و نقره آلات کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود : سارقان بیکار و معتاد بودند و برای تامین هزینه مواد مخدر ، مبادرت به دزدی می کردند.

وی در خصوص شیوه عمل سارقان به ایرنا گفت: با پرسه زنی ، منازل فاقد امکانات حفاظتی یا خالی از سکنه را شناسایی می کردند و با تخریب در ورودی ، اموال قیمتی را به سرقت می بردند.

عشقی در خصوص سرنوشت متهمان اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی از عموم شهروندان خواست نکات ایمنی و حفاظتی نظیر نصب حفاظ های آهنی ، تعبیه روشنایی مناسب را رعایت کرده و در صورت لزوم دوربین مدار بسته نصب کنند، ضمن آنکه نسبت به حضور و پرسه زنی افراد مشکوک و غریبه حساس بوده و مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ایرنا

 

Share