مدیر دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

دستگاه های امنیتی, چتر امنیتی خود را در دانشگاه ها پهن نکنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مراسم معارفه حجت السلام و المسلمین صفوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه پیام نور گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم معارفه حجت السلام و المسلمین صفوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه پیام نور گیلان صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین پوررضا مدیر دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور ،حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گیلان ،حجت الاسلام و المسلمین چهری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گیلان ،حجت الاسلام و المسلمین کریمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گیلان ،حجت الاسلام و المسلمین امامی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین دکتر مرتضی رضائی صوفی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان حضور داشتند.
رضایی:بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گیلان به عنوان بسیج برتر در کشور شناخته شده است

IMG_20141029_094941173در ابتدای این مراسم دکتر رضائی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با ابراز امیدواری از قوی تر و غنی تر شدن اقدامات فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان پس از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین صفوی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور گیلان بیان کرد: دانشگاه پیام نور گیلان افتخارت بسیاری را در زمینه های فرهنگی در کشور تا هم اکنون کسب کرده است.
وی به این نکته اشاره کرد که دانشگاه پیام نور گیلان دارای ۱۰۰ عضو هیأت علمی است که ۹۰% آنها عضو بسیج اساتید هستند.
رضائی در ادامه افزود: بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گیلان به عنوان بسیج برتر در کشور شناخته شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در بخشی پایانی سخنان خود قول داد تا همکاری مناسبی با دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور گیلان داشته باشد تا بتوانند گام بزرگی در زمینه فرهنگی بردارند.

حجت الاسلام پوررضا:دستگاه های امنیتی کشور چتر امنیتی خود را در دانشگاه ها پهن نکنند
IMG_20141029_103420045در ادامه این مراسم حجت الاسلام پوررضا مدیر دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به اینکه هدف دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها زنده نگاه داشتن اسلام و کتاب خداست و معنی حضور در دانشگاه ها این است که با کمک دانشگاه ها ابزار و مسیر رسیدن به این اهداف فراهم شود.
مدیر دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور همچنین اظهار کرد که کشور های دنیا به شدت به گنجینه های معنوی ایران حسادت می کنند.
پوررضا با بیان اینکه تکامل اگر به تنهایی و فقط از لحاظ علمی باشد انسان را به بن بست می رساند تصریح کرد:  بشری که خدا را گم کرده باشد هرگز به آرامش نخواهد رسید.
وی همچنین در خصوص فضای حاکم در دانشگاه ها بیان کرد: فضای دانشگاه ها باید به گونه ای باشد که استاد و دانشجویان به راحتی بتوانند به راحتی حرف بزنند.
مدیر دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور از دستگاه های امنیتی کشور درخواست کرد که چتر امنیتی خود را در دانشگاه ها پهن نکنند.
وی با اشاره به اینکه در دانشگاه ها جمود و فضای عوامانه مجاز نیست یاداور شد:فرهنگ مخالفت کردن و بحث و مجادله باید در دانشگاه ها وجود داشته باشد و می بایست از ۲۰ سال پیش کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه ها ایجاد می کردیم.

پوررضا در پایان اظهار داشت: از آنجایی که ایده های ما جهانی است مخالفان ما نیز جهانی هستند بنابراین اساتید ما نیز باید بین المللی باشند تا بتوانیم به رسالتمان برسیم.
وی همچنین ظرفیت گیلان را بسیار بالا دانست و گفت: مدیران استانی باید از این ظرفیت ها استفاده بهینه کنند.
مسولین نهادهای رهبری در دانشگاه های گیلان مرا یاری دهند
حجت الاسلام صفوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه پیام نور گیلان در سخنان کوتاهی اظهار داشت:در عصر امروز دانشگاه ها حرف اول را می زنند و همه ی مردم باید در زمینه های فرهنگی فعال باشند.
وی با اعلام اینکه دست یاری به سوی همه دراز می کنم افزود:از همه مدیران و مسولین نهادهای رهبری در دانشگاه های گیلان می خواهم مرا یاری دهند.
92zkc7yf bey4glak h8o38r3b

Share