در زمان ریاست نیلی در پردیس دانشکده‌ فنی جشن مختلط برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلط بین دانشجویان در زمان ریاست نیلی در پردیس دانشکده‌های فنی تهران انتقاد کرد. سید محمود نبویان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی، در مخالفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلط بین دانشجویان در زمان ریاست نیلی در پردیس دانشکده‌های فنی تهران انتقاد کرد.
nabavian972_thumسید محمود نبویان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی، در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: نیلی احمدآبادی در زمان ریاستش در پردیس دانشکده‌های فنی تهران به ارزش‌های اسلامی بی‌توجهی می‌کرد و یکی از معاونانش که خانم بود، نه تنها در آن زمان حجاب را رعایت نمی‌کرد، حتی با مردان نامحرم دست می‌داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم افزود: در زمان مدیریت نیلی احمدآبادی دختر و پسر با هم در ورزشگاه ورزش می‌کردند و اردوهای مختلط برگزار می‌شد،‌ از جمله اردویی در ترکیه که عکس‌های آن زبانزد است.

وی افزود: در دوران ریاست وی در پردیس دانشکده‌های فنی به اندک بهانه‌ای برای کارهای مختلط دانشگاهی مانند جشن‌های عیدانه، جشن‌های پایان سال و آغاز سال تحصیلی بین دانشجویان مجوز اعطا می‌شد./خانه ملت

Share