قهرمانی به شهرداری لاهیجان می رود؟

در دیدار نماینده لاهیجان و دو عضو شورا با قهرمانی چابک چه گذشت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست دو عضو شورای شهر لاهیجان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با استاندار اسبق گیلان روز دوشنبه در محل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زبان گویا ,نشست دو عضو شورای شهر لاهیجان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با استاندار اسبق گیلان روز دوشنبه در محل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

روح الله قهرمانی چابک ، گزینه اصلی پیشنهادی شورای شهر برای تصدی سمت شهرداری لاهیجان می باشد.

ندیمی: طرح شهرداری برای آقای قهرمانی نه یک تاکتیک بلکه یک استراتژی است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به ت22501وجه حداکثری به سرمایه های گیلان، گفت: همه ما ممکن است در بین برند ملی و جایگاه شهری تفاوت هایی را قائل باشیم.

ابوذر ندیمی با تأکید بر اینکه پیشنهاد اعضای شورای شهر لاهیجان قابل تأمل است، خاطر نشان کرد: اصل رویکرد و تصمیمات شورای شهر برای ما مهم می باشد و البته باید در نظر داشته باشیم که لاهیجان دارای یک جایگاه تاریخی، توریستی، اجتماعی و طبیعی قابل اعتنا می باشد.

وی افزود: من به شخصه از طرح و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان تقدیر و تشکر می کنم و اعلام می کنم که تحقق این موضوع، خواسته شورا و افکار عمومی لاهیجان می باشد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری با اعلام اینکه طرح شهرداری برای آقای قهرمانی نه یک تاکتیک بلکه یک استراتژی است، گفت: شهرداری با سنجش گزینه ها در سطوح بالایی از موضوعات علمی، اجرایی، عملی و … به این نتیجه رسید.

ندیمی با اشاره به اینکه بزرگی با جایگاه های فکری، اجتماعی و نوع عملکرد است، خاطر نشان کرد: ما با بازی های سیاسی نمی خواهیم مطرح شویم بلکه نگاه ما متفاوت است.

مهربان: استفاده از نام اشخاص هدف ما نبوده است

22502رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان میزبان این نشست، گفت: از آقای ندیمی که علی رغم برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور پیدا کردند و همچنین از حضور آقای قهرمانی تشکر می کنم.

مهربان خاطر نشان کرد: اولویت بنده و سایر همکارانم در پارلمان شهری لاهیجان در شرایط فعلی، انتخاب شخصیتی اصلح در اندازه های ملی و فرا ملی برای سکان داری بر مدیریت شهری لاهیجان است.

وی با اعلام اینکه استفاده از نام اشخاص هدف ما نبوده است، گفت: این عملکرد مثبت آقای قهرمانی در کلیه سطوح اجرایی استانی و کشوری بوده که این انگیزه را به جهت انجام این نشست فراهم نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در پایان گفت: پتانسیل شهر لاهیجان به قدری بالا بوده و آنقدر در سال های اخیر با کارهای سطحی و تبلیغاتی سعی در پوشاندن معضلات شهری نموده اند که چاره ای جز به کار گیری افرادی با شناسنامه اجرایی قوی و درخشان نداریم.

فقیه شجاعی: خواسته ی مردم، خدمت صادقانه برای رشد و پیشرفت عادلانه در سطح شهر لاهیجان است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در ادامه این نشست گفت: خواسته مردم لاهیجان خدمت صادقانه برای رشد و پیشرفت عادلانه در سطح شهر می باشد.

فرشید فقیه شجاعی ادامه داد: سوابق و پیشینه خوب به همراه سطح ملی آقای قهرمانی باعث شد که ایشان گزینه اول شورای اسلامی شهر لاهیجان باشند.

وی افزود: در روزگاری که لاهیجان به یک بن بست عمرانی و اجرایی رسیده است ما باید فردی را انتخاب کنیم که وضعیت کنونی را متحول کند.

شجاعی به بودجه ۳۵ میلیاردی شهر لاهیجان اشاره کرد و گفت: این شهر پتانسیل را دارد که با بودجه ۲۰۰ میلیاردی هم اداره شود.

کفاش: آدم های بزرگ برای کارهای بزرگ ساخته شده اند

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این نشست گفت: خوشحالی ما از این است که نگاه ها و هدف های شوراهای اسلامی شهر به سمت و سوی افراد بزرگ رفته است.

مهران کفاش با تمجید از عملکرد قهرمانی در دوران استانداری گیلان گفت: استانداری گیلان در زمان آقای قهرمانی یکی از چند استانداری برتر کشور بود و در جلسات استانداران نیز آقای قهرمانی مانند ستاره ایی می درخشید.

وی با اعلام اینکه نام نیک، یک سرمایه بزرگ و ارزشمند است، بیان کرد: آدم های بزرگ برای کارهای بزرگ ساخته شده اند.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: آقای قهرمانی از لحاظ اخلاقی و شخصیتی، بزرگ هستند و از اینکه نگاه شورای اسلامی شهر لاهیجان به این سمت رفته فوق العاده ارزشمند است.

قهرمانی: مدیر خوب باید هنر جذب تجارب دیگران را داشته باشد

22503روح الله قهرمانی چابک نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و پیشنهاد شورای اسلامی شهر لاهیجان و حمایت های نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: آدمی می تواند اثر گذار باشد که بتواند از ایده ها و اندیشه های دیگران استفاده کند.

وی ادامه داد: بنده هم معتقدم که کار کردن در جایگاهای مختلف، بزرگی و کوچکی به افراد نمی بخشد بلکه نوع عملکرد و نتایج فعالیت ها مهم می باشد.

قهرمانی با تأکید به اینکه علاقه خاصی به لاهیجان دارد، گفت: جاذبه های زیبا و طبیعی این شهر همیشه چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کارم سعی می کردم از همه کمک بگیرم، گفت: مدیر خوب باید هنر جذب تجارب دیگران را داشته باشد.

قهرمانی با اعلام اینکه به دلیل مشغله های کاری و همچنین شرایط فعلی شغلی بنده، بعید است در این جایگاه بعید به نطر می رسد.

+ تکمیلی
گفتنی است پس از رسانه ای شدن این دیدار قهرمانی چابک طی گفتگوی کوتاهی با خبرنگار دیارمیرزا اعلام کرد:با توجه به شرایط شغلی بنده امکان حضورم در این جایگاه وجود ندارد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرن عیمی رز،عطالله حکیمی،

Share