حمله با تبر طرفدار داعش به پلیس نیویورک+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سخنگوی پلیس نیویورک اعلام کرد این افسران درحال گشت‌ زنی بودند که یک عکاس از آنها درخواست کرد تا در خیابان کوئینز از آنها عکس بگیرد. در این هنگام ناگهان فردی ناشناس با در دست داشتن یک تبر به آنها حمله کرد که در این حمله یک افسر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سخنگوی پلیس نیویورک اعلام کرد این افسران درحال گشت‌ زنی بودند که یک عکاس از آنها درخواست کرد تا در خیابان کوئینز از آنها عکس بگیرد. در این هنگام ناگهان فردی ناشناس با در دست داشتن یک تبر به آنها حمله کرد که در این حمله یک افسر پلیس از ناحیه بازو و نفر دوم از ناحیه سر زخمی شدند.

منابع پلیس حال مجروح دوم را وخیم گزارش کرده‌اند. دو افسر پلیس دیگر که در صحنه حاضر بودند با مشاهده این وضعیت به سوی فرد مهاجم تیراندازی کرده و وی را از پای درآوردند.

هویت این فرد که تقریبا ۳۲ سال سن دارد هنوز مشخص نشده است. از نیت این فرد مهاجم برای حمله نیز خبری منتشر نشده ولی به گفته سخنگوی پلیس این مرد قصد سفر به سوریه را داشته است.

طی بررسی های انجام شده مشخص شده بود وی از افراطی های طرفدار گروهک تروریستی داعش است ؛ هرچند که این روزها هر مورد مشکوکی که در آمریکا رخ میدهد به نام داعش و اسلام ثبت میکنند.
new york (1) new york (2) new york (3) new york (4)

Share