رئیس سازمان لیگ

حق پخش ۳۰ درصد زیاد شد/از بازی بعدی دوربین‌ها مستقر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان لیگ گفت: از بازی بعدی مسابقات لیگ برتر پخش خواهد شد و دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها مستقر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان لیگ گفت: از بازی بعدی مسابقات لیگ برتر پخش خواهد شد و دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها مستقر خواهند شد.
13-6-11-193652img_0001 مهدی تاج پس از جلسه با مسئولان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: موضوعی که می‌خواهم صحبت کنم در مورد حق پخش است و جلسه درباره دربی هنوز ادامه دارد.
وی افزود: مدتی بود که سر حق پخش با توجه به حقوق شناخته شده فوتبال اختلافی با صدا و سیما داشتیم. با توجه به پیگیری‌های یک ساله سازمان لیگ نتیجه‌ای ندیدیم و از ورود دوربین‌ها جلوگیری شد. ما به دنبال مطالبه حقوق فوتبال بودیم. خوشبختانه دوستان ما در مجلس به درخواست مردم برای پخش مسابقات و پیگیری مجلس و تاکید ریاست محترم جمهوری کارگروهی در دولت با وزیر ورزش و وزیر کشور با رئیس صدا و سیما تشکیل شد تا در مورد حق پخش تعیین تکلیف شود.
رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: خوشحالیم که این مسئله سال آینده در لایحه بودجه دیده شود و به مجلس برود. این اتفاق بسیار مثبتی است که این لایحه به صورت حقوق شناخته شده فوتبال است و پایدار است. هیچ کس راضی به برخوردهای این گونه که امسال شاهده آن بودیم نبود. ما از مردم عذرخواهی می کنیم. بحث ما جایگزینی در بودجه است. این اتفاق در کارگروهی که تشکیل شد دیده شد. قرار داد حق پخش تلویزیونی با ۳۰ درصد افزایش همراه بود که شرایط مطلوب ماست. از بازی آینده دوربین‌ها را راه می‌دهیم و کمال همکاری را انجام خواهیم داد تا مسابقات پخش شود.
وی افزود: ما یک قرارداد قبلی داشتیم که ۲۲.۵ میلیارد بود و ۳۰ درصد افزایش آن عدد قابل قبولی است و مهم‌تر این است که در لایحه دیده شده است. بودجه در حال تدین است و کارگروهی مشخص شده این موضوع را زیر نظر دارد.
رئیس سازمان لیگ در خصوص صحبت‌های تقدس‌نژاد مبنی بر اینکه اگر فوتبال هم بخواهد ما مسابقات را پخش نخواهیم کرد گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم در دولت تصمیم گرفته شده است که پخش شود.
تاج در خصوص مشخص شدن تاریخ دربی تاکید کرد: تاریخ دربی مذاکره می‌کنیم سیاسی آماده است و باید مشخص شود.
/فارس

Share