رييس حفاظت اطلاعات فرمانده انتظامي گيلان

حفظ نیروی انسانی ارزشمندترین کار هر سازمان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس حفاظت اطلاعات فرمانده انتظامی گیلان یکی از اصول اصلی حفظ سلامت کارکنان را بحث پیشگیری و آن را اساس کار سازمان حفاظت اطلاعات عنوان و تصریح کرد: حفظ نیروی انسانی ارزشمندترین کار هر سازمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس حفاظت اطلاعات فرمانده انتظامی گیلان یکی از اصول اصلی حفظ سلامت کارکنان را بحث پیشگیری و آن را اساس کار سازمان حفاظت اطلاعات عنوان و تصریح کرد: حفظ نیروی انسانی ارزشمندترین کار هر سازمان است.IMG08214747

سرهنگ امان الله کشمیری، رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان روز گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاه سازی، آموزش و ارتقاء فرهنگ خود کنترلی عنوان و اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه‌های حفاظتی موجب حفظ و توانمندسازی کارکنان و فرصت بسیار خوبی برای شناسایی تهدیدها و آسیب‌هاست تا با شناخت آنها خود را از خطر حفظ کنیم.

وی تحقق اهداف هر سازمان را بستگی به سلامت نیروی انسانی آن دانست و افزود: برای تبدیل نیروی انتظامی به یک سازمان امین و قابل اعتماد برای مردم ،نیروی انسانی آن سازمان را باید خوب آموزش داد و در طول خدمت، از آنها حفاظت و مراقبت کرد.

سرهنگ کشمیری یکی از اصول اصلی حفظ سلامت کارکنان را بحث پیشگیری و آن را اساس کار سازمان حفاظت اطلاعات عنوان و تصریح کرد: حفظ نیروی انسانی ارزشمندترین کار هر سازمان است.

به گفته وی، پیشگیری باعث کاهش هزینه‌های سازمان و بالا رفتن توانایی نیروی انسانی آن است.

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان در پایان از عوامل انتظامی استان خواست ضمن بازدید از این نمایشگاه نقطه نظرات خود را در جهت هرچه پربارتر شدن نمایشگاه به مسئولان منعکس کنند.

در ادامه این مراسم سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی استان طی سخنانی اصلی ترین راه در پیشگیری جرایم را آگاه سازی  دانست و افزود: هرچه سطح اطلاعات وآگاهی همکاران خود را بالا ببریم، می‌توانیم سلامتی سازمان خود را ارتقاء دهیم.

وی پیشگیری را مقدم هرکاری در حفاظت کارکنان دانست و فعالیت ارگان‌های نظارتی و بازرسی حوزه پیشگیری و کنترل را بسیار با اهمیت برشمرد.

فرمانده انتظامی استان یکی از راه‌های ارتقاء سطح آگاهی همکاران در راستای آموزش و پیشگیری را برپایی نمایشگاه‌های اینچنینی دانست و بر توسعه و برپایی نمایشگاه‌های حفاظت و اطلاعات در تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی تاکید کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران بر پایی این نمایشگاه آن را برای کارکنان انتظامی مفید و موثر دانست.

گفتنی است، بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند از ۲۸آبان بر اساس زمانبندی تعیین شده  به مدت ۴۰روز کاری با مراجعه به ساختمان  معاونت آمورزش و تربیت استان گیلان از این نمایشگاه دیدن کنند./شبستان

Share