جوسازی مسیح علی نژاد درباره تجمع خاک سپاری پاشایی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسیح علی‌نژاد در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: این انگ‌ها به تجمع هواداران مرتضی پاشایی را دقیقا دقیقا در صفحه کسانی خوانده‌ام که خودشان در سال ۸۸ از طرفِ حکومت به خاطر تجمع اعتراضی‌شان «خس و خاشاک» و «میکروب» لقب گرفته بودند. چقدر شبیه به حکومت شدن آسان است. مسیح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسیح علی‌نژاد در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: این انگ‌ها به تجمع هواداران مرتضی پاشایی را دقیقا دقیقا در صفحه کسانی خوانده‌ام که خودشان در سال ۸۸ از طرفِ حکومت به خاطر تجمع اعتراضی‌شان «خس و خاشاک» و «میکروب» لقب گرفته بودند. چقدر شبیه به حکومت شدن آسان است.morteza-pashaei-www.iransit.com-01

مسیح علی‌نژاد، فعال ضد انقلاب با اعتراض به موضع دوستان خود در فتنه ۸۸ علیه حضور مردم در تشییع هنرمند عرصه موسیقی کشورمان در صفحه فیس‌بوکش نوشت:

«تا دیروز حس و خاشاک بودیم امروز….
«مردمِ مرده پرست»، «مردمِ جو گیر»، «نسلِ سطحی و بی مایه»، «مردمِ عاشق نمایش و موبایل به دست»….. این انگ‌ها به تجمع هواداران مرتضی پاشایی را دقیقا دقیقا در صفحه کسانی خوانده‌ام که خودشان در سال ۸۸ از طرفِ حکومت به خاطر تجمع اعتراضی‌شان «خس و خاشاک» و «میکروب» لقب گرفته بودند. چقدر شبیه به حکومت شدن آسان است. برچسب به پیشانیِ کسانی نزنید که سلیقه‌شان شبیه سلیقه شما نیست. نقد کنید ولی از موضع بالا تحقیر نکنید و انگ نزنید.

در تمام دنیا مردم برای خواننده‌هایی که خودشان دوست دارند به سبک خودشان هواداری می‌کنند.

در ضمن اینکه مردم توی مراسم و تجمع‌ها و عزاداری‌ها دوربین دست‌شان بگیرند همه جای دنیا رخ داده حتی اوباما رییس جمهور آمریکا هم در عزاداری نلسون ماندلا با دوربین از خودش سلفی گرفت. آنقدر توی سر مردم خودمان نزنیم و تحقیرشان نکنیم، تحلیل‌شان کنیم.»

792612_711

مشهود است که مسیح علی‌نژاد از اینکه علایق هنری مردم و حکومت یکسان است ناراحت شده و اکنون فریاد خود را بر سر کسانی می‌کشد که روزی همراه او فریاد تقلب سر می‌دادند.

استدلال علی‌نژاد در طرفداری از کسانی که برای هواداری از شخصی چنین تجمعی برپا می‌کنند نیز در نوع خود جالب است و مرجع سبک خود را رفتارهای اوباما قرار داده است و به همین دلیل دوستان قدیمش را از انجام چنین امور نهی می‌کند.

گذشته از این‌ها احتمالا برخی رفتارهای مشاهده شده از سوی عده‌ای در تجمع امروز به حدی اغراق‌آمیز بوده است که حتی افرادی معلوم‌الحال مانند دوستان مسیح علی‌نژاد نیز آن را به تعجب واداشته است.

جالب‌تر از همه آنکه مسیح علی‌نژاد که خود ید طولایی در توهین به مردم و مقدسات و جمهوری اسلامی دارد، سخن از تحلیل رفتار مردم و تحقیر نکردن کسانی می‌زند که سال‌هاست سر جنگ با آنان دارد.

/مشرق

Share