جنبلاط از حاج «جان کری» تشکر کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) و پس از سال ها به مسلمانان در هر رده سنی اجازه ورود به مسجد الاقصی برای شرکت در نماز جمعه را داد. پیش از این فقط مسلمانان فسطینی بالای ۴۰ سال می توانستند برای اقامه نماز جمعه وارد مسجد الاقصی شوند. این رویداد یک روز پس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) و پس از سال ها به مسلمانان در هر رده سنی اجازه ورود به مسجد الاقصی برای شرکت در نماز جمعه را داد. پیش از این فقط مسلمانان فسطینی بالای ۴۰ سال می توانستند برای اقامه نماز جمعه وارد مسجد الاقصی شوند.

این رویداد یک روز پس از دیدار جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در اردن رخ داد و جنبلاط، بی درنگ این عقب نشینی مزوّرانه صهیونیست ها را ناشی از لطف “حاج جان کری” وزیر خارجه آمریکا دانست!

آن گونه که کری مدعی شده بود، در این دیدار “تعهدهای موکدی” گرفته شده که بحران میان فلسطینیان و “اسرائیل” کاهش یابد و وضعیت موجود در مسجد الاقصی و پیرامون آن حفظ  شود.

در این میان، واکنش برخی از کاربران عرب به مطلب توئیتری جنبلاط در نوع خود جالب بود؛ کاربری با نام مجازی “عرب اصیل” در ذیل این خبر نوشت: بله جناب جنبلاط، خود شما از مهمترین کسانی هستی که بارها برای انجام “حج” در واشنگتن احرام بسته ای!

“امین” هم نوشت: آقای جنبلاط! مطمئنم که از شدت افراط در نوشیدن و مستی به این درجه از ناآگاهی و بی خبری رسیده ای! اسرائیل به توصیۀ جان کری فشارها را کم نکرده، بلکه از ترس عملیات شهادت طلبانه و وخیم تر شدن اوضاع امنیتی مجبور به این کار شده است…جنبلاط از "حاج" جان کری تشکر کرد!

/العالم

Share