باحضور مدیرکل ورزش و جوانان

جلسه معارفه رییس هیات کاراته شهرستان فومن برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه معارفه فرهاد نیک نهاد رییس هیات کاراته شهرستان فومن با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عصر روز چهارشنبه ۲۱ آبان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

IMG-20141112-WA0016اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه معارفه فرهاد نیک نهاد رییس هیات کاراته شهرستان فومن با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عصر روز چهارشنبه ۲۱ آبان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به شهدای ورزشکار شهرستان از جمله شهید رضا ادبی گفت: شهرستان فومن دارای نام آوران ورزشی زیادی است که از جمله می توان به تورج حکیمی اشاره نمود که اکنون در بستر بیماری اند و بسیار ورزشکار خوش نامی هستند.

اسماعیل قربانزاده گفت: آقای رهنما از افتخارات استان گیلان و کشور و حتی جهان هستند و قهرمان هستند که تعهد کاری هم دارند و دلسوز هم می باشند و اکنون کار سخت مدیرکلی را به دوش می کشند و البته امروزه این مسوولیت سخت تر از گذشته است.

وی گفت: با همت معاون فرمانداری ، بخشداران و رییس ورزش و جوانان فعالیت های ورزشی زیادی در سطح شهرستان انجام گرفته است.

وی با اشاره به تغییر و تحول در هیات کاراته شهرستان فومن افزود: برای رییس جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با جذب اسپانسر بتوانند تحولی در هیات ایجاد نمایند و جلسه ای نیز با مدیران شرکت های مستقر در فومن خواهیم داشت.

در ادامه اسفندیار زیال رییس هیات کاراته استان گیلان برای رییس جدید هیات کاراته شهرستان فومن آرزوی موفقیت نمود و گفت: ان شا الله قهرمان های جدیدی از شهرستان فومن در سطح کشور و جهان داشته باشیم.

در ادامه سجاد برزگر روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان گفت: آقای عظیم جمادی رییس پیشین برای کاراته زحمات زیادی کشیدند و جوانان قهرمان زیادی را تربیت نمودند و تصمیم بر این شد که آقای فرهاد نیک نهاد را بعنوان رییس معرفی نمایند و امیدواریم کاراته شهرستان فومن دوباره حرف اول را در گیلان را بزند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به بازی های اخیر کاراته و کسب افتخارات ایران افزود: توسعه ورزش باعث سلامتی همگان است و این یک بحث آرمانی و تبلیغاتی نیست و اگر هر هزینه ای در ورزش شود مفید است و اگر می خواهیم بیمارستان و زندان و بزهه کمتری داشته باشیم باید برای ورزش اهمیت قائل شویم.

مسعود رهنما با ابراز خوشحالی از چنین جمعی گفت: دو شهرستان آستانه و فومن تک محوری بودند که اتفاقا قهرمان هم داشتیم که باید گفت در حوزه فنی پای آقای جمادی را می بوسم اما باید بگویم که وقتی پیشکسوت شدیم باید راه را برای جوانان باز بگذاریم و در دو شهرستان به بن بست رسیده بودیم و باید فضای فنی را حفظ نماییم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: باید تغییر و تحول را انجام می دادیم و اگر مسایلی است من حاضرم از آقای جمادی عذر خواهی کنم و آقای جمادی هم باید به این نتیجه برسد که دیگر کار سطحی انجام ندهد و باید ستادی باشد.

وی با تشکر از حمایت های استاندار گیلان از ورزش گفت: از دوستان فومنی می خواهم کاراته شهرستان را بالا ببرند و امشب هم بعنوان سرمربی تیم ملی کاراته در این جلسه حضور یافته ام و از احمد اخوان ، سعید فتحی نژاد و محمد فیکوهی گله دارم که کاراته را رها نموده اند.

رهنما گفت: از فرماندارمحترم نیز می خواهم کمک نمایند تا خانه کاراته شهرستان فومن را راه اندازی نماییم.

مسعود رهنما در پایان افزود: من را بعنوان مدیرکل نبینید من کوچک همه بچه ها هستم.
ddd

Share