در منطقه‌ آزاد انزلی

جشنواره عکس «امروز عاشورا» برگزار می‌ شود+جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، جشنواره عکس«امروز عاشورا» برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری  سازمان منطقه آزاد انزلی، جشنواره عکس«امروز عاشورا» برگزار می کند.

این جشنواره در قالب یک دوره مسابقه‌ عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه، به منظور فرهنگ‌سازی، استفاده‌ صحیح و خلاقانه از تلفن همراه، در یک بخش رقابتی عکاسی به وسیله گوشی همراه با نگاه آزاد به واقعه عاشورا برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش تمامی کاربران تلفن همراه بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن گوشی‌هایی که قابلیت عکاسی داشته باشد، می‌توانند در این مسابقه شرکت نموده و علاقمندان حداقل یک و حداکثر پنج اثر خود را با موضوع یاد شده به پست الکترونیک freeanzali@gmail.com ارسال، یا در یک لوح فشرده و حضوراً به دبیرخانه‌ جشنواره مستقر در معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه‌ آزاد انزلی، نگارخانه آسمان ارائه نمایند.

اصول زیبایی شناسی و بهره گیری از ویژگی‌ و قابلیت‌های گوشی‌های همراه در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری که متشکل از محمد کوچکپورکپورچالی، علیرضا هاشم‌زاده و فریدون بحرپیما می باشد، قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر علاقمندان برای هر عکس ارائه شده به جشنواره، علاوه بر نام عکاس، نام تجاری گوشی همراه و مشخصات لنز گوشی نیز باید قید شود.

این گزارش شرایط پذیرش آثار ارسالی جهت حضور در مسابقه مزبور را به شرح زیر اعلام می کند: عکس‌ها می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید بوده، هر هنرمند می‌تواند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه عکس برای جشنواره ارسال کند، عکس‌ها می‌توانند با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌ها باید فاقد لوگو، نوشته و تاریخ بوده و اینکه در فرمت jpeg و با حداکثر حجم ۳ مگا بایت باشد.

به ۱۰ اثر برگزیده، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی به ارزش ۳ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار جشنواره عکس «امروز عاشورا» از ۱۷ آبان آغاز و تا پایان آبان ۹۳ ادامه خواهد داشت، مراسم اعلام نتایج، اهدای جوایز و نمایش آثار نیز در جمعه ۲۱ آذر ماه، مصادف با شب اربعین سالار شهیدان حسین بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است آثار راه یافته به بخش مسابقه از تاریخ ۲۱ آذر به مدت یک هفته در نوروزخانه ‌منطقه‌ آزاد انزلی به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد و آثار ارسالی در مجموعه‌ای تحت عنوان «امروز عاشورا» چاپ و منتشر می شود.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می توانند درخصوص شرایط عمومی جشنواره عکس «امروز عاشورا» به پرتال سازمان منطق آزاد انزلی  به آدرس www.anzalifz.ir  مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۴۴۴۵۰۰۴۹ ـ ۰۱۳ تماس حاصل نمایند.

bner

Share