جاعلان فیش حقوقی در رشت دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری جاعلان فیش حقوقی با ۸۸۸ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان رشت خبر داد. سرهنگ فرهاد فلاح کریمی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شرکت های بیمه مبنی بر کلاهبرداری از بیمه، رسیدگی به این موضوع در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری جاعلان فیش حقوقی با ۸۸۸ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان رشت خبر داد.

81378510-6063529سرهنگ فرهاد فلاح کریمی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شرکت های بیمه مبنی بر کلاهبرداری از بیمه، رسیدگی به این موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی و پس از جمع آوری شواهد و مدارک باقی مانده از کلاهبرداران، موفق به شناسایی مخفیگاه این دو کلاهبردار شده و آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بیش از ۸۸۸ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان رشت اعتراف کردند، گفت: کلاهبرداران پس از دریافت مبالغ نقد بیمه گزاران، با جعل فیش حقوقی به شرکت های بیمه مراجعه و نسبت به بیمه کردن اقساطی خودروها اقدام می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد برای دریافت خدمات بیمه، فقط به نمایندگی های مجاز شرکت های بیمه مراجعه و از تحویل وجوه نقد و مدارک به افراد جهت اخذ خدمات بیمه ای پرهیز کنند./ایرنا

Share