ثبت نام دانشجویان برای عمره آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت نام دانشجویان برای عمره، از روز یکشنبه ۲۷ مهر آغاز و تا ۱۰ آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام می شود. ثبت نام دانشجویان برای عمره، از روز یکشنبه ۲۷ مهر لغایت ۱۰ آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir در سه گروه اساتید، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت نام دانشجویان برای عمره، از روز یکشنبه ۲۷ مهر آغاز و تا ۱۰ آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام می شود.

36576ثبت نام دانشجویان برای عمره، از روز یکشنبه ۲۷ مهر لغایت ۱۰ آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین آغاز شد و قرعه کشی بعد از عاشورای حسینی به صورت اینترنتی انجام و زائرین اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.

تفاوت اصلی عمره دانشگاهیان در سال جاری با سال های گذشته در این است که دانشجویان اصلی و ذخیره ای که در قرعه کشی انتخاب می شوند، باید دوره های آموزش مجازی را طی کنند و در صورت موفقیت در این دوره ها، مجاز به اعزام به سرزمین وحی خواهند بود.

زمان اعزام دانشگاهیان به عمره؛ پیشنهاد این است که اعزام ها از اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که این زمان هنوز قطعی نشده است.

قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.

با انعقاد تفاهم نامه ستاد با بانک تجارت مقرر شد به دانشگاهیان اعزامی به عمره و عتبات ۱ میلیون تومان وام قرض الحسنه تعلق بگیرد.

هنوز مشکل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلین به عمره اعزام خواهند شد. دانشجویان متاهل که اخیرا ازدواج کرده اند در قرعه کشی دارای اولویت هستند. دانشگاهیان در کل دوران تحصیل و تدریس فقط یکبار می توانند از سهمیه عمره دانشگاهیان استفاده کنند. همچنین دانشجویانی که در دوره مجردی به عمره اعزام شده اند امکان اعزام به صورت متاهلی را نخواهند داشت.

برنامه های فرهنگی عمره در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر با ارسال بسته های فرهنگی برای زائرین دانشجو پیش بینی شده است.

/ایسنا

Share