با توجه به استقبال و تقاضای علاقمندان

تمدید جشنواره عکس «امروز عاشورا» منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سازمان منطقه آزاد انزلی، با عنایت به استقبال و تقاضای علاقمندان به شرکت در سوگواره عکس “امروز عاشورا” مهلت ارسال آثار این مسابقه عکاسی تا ۵ آذر ماه جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سازمان منطقه آزاد انزلی، با عنایت به استقبال و تقاضای علاقمندان به شرکت در سوگواره عکس “امروز عاشورا” مهلت ارسال آثار این مسابقه عکاسی تا ۵ آذر ماه جاری تمدید شد.MosabeghieAxeAshoura

این سوگواره در قالب برگزاری یک دوره مسابقه‌ عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه، به منظور فرهنگ ‌سازی استفاده‌ صحیح و خلاقانه از تلفن همراه، در یک بخش رقابتی عکاسی به وسیله گوشی همراه، “با نگاه آزاد به واقعه عاشورا” از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان برگزار می‌شود.

علاقمندان حداقل یک و حداکثر پنج عکس گرفته شده با دوربین تلفن همراه خود را با موضوع یاد شده به پست الکترونیک freeanzali@gmail.com ارسال، یا در یک لوح فشرده آثار خود را به دبیرخانه‌ سوگواره مستقر در معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه‌ آزاد انزلی، نگارخانه آسمان ارائه نمایند.

گفتنی است به ۱۰ اثر برگزیده، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی به ارزش ۳ میلیون ریال اهدا می شود و مراسم اعلام نتایج، اهدای جوایز و نمایش آثار نیز در جمعه ۲۱ آذر ماه، مصادف با شب اربعین سالار شهیدان حسین بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این سوگواره می توانند در خصوص شرایط عمومی سوگواره عکس «امروز عاشورا» به پرتال سازمان منطق آزاد انزلی به آدرس www.anzalifz.ir مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۴۴۴۵۰۰۴۹ ـ ۰۱۳ تماس حاصل نمایند.

Share