مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در لوشان

تمام آرزوها باید در خدمت ولایت باشد/تکفیری‌ها بی‌مذهب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، افراطی‌گری‌های مذهبی را یکی از راه‌های شیطان برای بی‌آبرو کردن انسان دانست و افزود: هتاکی با مذهب منافات دارد و صحیفه سجادیه نشان شیعه است و تکفیری‌ها و داعشی‌ها بی‌مذهب هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خط ولایت مسیر پیروزی خون بر شمشیر است.

13921208000374_PhotoA یادواره ۵۷ شهید لوشان و پنج شهید گمنام این شهر و نیز نخستین شهید حلقه صالحین کشور سردار «هدایت درویشوند» دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در این مراسم در مسجد جامع لوشان هدف شیطان را بی‌آبرو کردن انسان دانست و با بیان اینکه قرآن مکرر می‌گوید شیطان در فکر گرفتن آبروی انسان است، اظهار کرد: خیلی‌ها به خاطر بچه‌های خود بی‌آبرو می‌شوند و عده‌ای نیز برای هیجان‌های کاذب آبروی خود را از دست می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، افراطی‌گری‌های مذهبی را یکی از راه‌های شیطان برای بی‌آبرو کردن انسان دانست و افزود: هتاکی با مذهب منافات دارد و صحیفه سجادیه نشان شیعه است و تکفیری‌ها و داعشی‌ها بی‌مذهب هستند.

وی با بیان اینکه تمسک به ولایت امام حسین (ع) موجب می‌شود از راه صحیح اسلام منحرف نشویم، گفت: تمام آرزوها، عشق و … باید در خدمت ولایت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه تمام شهدا در مسیر ولایت حرکت کردند، اضافه کرد: شیطان قسم‌خورده انسان است و ولایت امام حسین (ع) انسان را از شرّ شیطان نجات می‌دهد و تاکنون مشخص شده که راه ولایت پیروز است.

تویسرکانی، مسیر شیطان را بی‌آبرویی و روسیاهی خواند و یادآور شد: پیروزی با ولایت است و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و… با تبعیت از ولایت محقق شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دنیا پیروزی انقلاب اسلامی را در مناطق مختلف می‌بینند، تصریح کرد: با وجود تبلیغات دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای، قوی‌تر شده‌ایم و هر روز یأس دشمن بیشتر شده است.

این مسئول با بیان اینکه داعش را ایجاد کردند تا کربلا تخریب شود، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش دشمنان آمار زائران کربلا به ۶ میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال ۳۰ میلیون نفر زائران امام حسین (ع) در کربلا حاضر شوند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه خط ولایت مسیر پیروزی خون بر شمشیر است، یادآور شد: مردم ایران اسلامی با سیدالشهدا (ع) پیمان می‌بندند که از پشتیبانی ولایت دست برندارند.

وی با اشاره به اینکه پیوند ما با ولایت به معنای داشتن دنیا و آخرت آباد است و انسان با ولایت خوشبخت می‌شود، متذکر شد: شیطان تلاش می‌کند از راه مذهبی و آرزوها و شهوات، انسان‌ها را از ولایت جدا کند.

در مراسم مذکور به یاد شهدای کربلا و سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای لوشان و شهدای گمنام و شهید سردار هدایت درویشوند فرمانده سابق سپاه رودبار و نخستین شهید حلقه صالحین کشور نوحه‌خوانی و عزاداری شد.

/فارس

Share